Kjøpte ett utrolig godt brød i Stockholm i sommer, som bare hadde 2.7 karb pr.skive:D
Jeg er ikke flink til å bake selv, så var utrolig glad for å finne det !!
Så nå har jeg sendt mail og maset og maset, så nå har de endelig begynt å selge det ved norske-grensen......på maxi-mat i charlottenberg....de får også inn lav-karbo pasta også...
Ja det brødet er utrolig godt, smaker virkelig brød av det, ikke egg eller protein-smak:)
Det er 3 forskjellige brød, ett litt lysere men da med litt mer karb, men det er det verdt når man har lyst på å kose seg.....finns også brød med blåbær..namnam
Og det beste med alt er at vekta fortsetter ned etter 3 uker på brødet....nam nam
Nei det er kun Charlottenberg som kommer til og ta det inn. Visst du ser på linken jeg la ut øverst, kan du gå inn å se på alle butikkene som har brødet.
Men det er mest i Stockholm's område......og snart Charlottenberg :))
Her er prisene på brødet og pasta :
Bröd "Lowcarb" 32,90 sek
Bröd "Nystart" 32,90 sek
Bröd "Nystart-Blåbär" 34,90 sek
Pasta "Low Carb Penne 250 gr" 34,90 sek
Pasta "Low Carb Fusilli 250 gr" 34,90 sek
[font=Arial][/font]
De skal ha en prøve-periode på 2 mnd om folk kjøper det....så please løp og kjøp så vi får har lavkarb mat her ved grensa :))
Når dere først har prøvd brødet kommer dere til å elske det :))
ja jeg fikk mail om at de fikk det inn på charlottenberg i slutten av uka..:) tenkte meg dit en tur..
Gled deg, jeg er i himmelen etter å ha funnet det brødet.....det er sååå godt å ha funnet noe jeg kan spise som har tyggemotstand :p
Og jeg fortseter å gå ned med det brødet, så er sååå fornøyd.
Bare glad jeg slipper å dra til Stockholm for å kjøpe det....har enda fryseren full etter siste hamstre-tur :o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.