Hei!
Jeg er en jente på 21 år som trenger noen å gå ned i vekt sammen med. Klarte å gå ned 10kg i fjor men mistet motivasjonen å gikk opp igjen. :mad::mad::mad: Hadde vært fint med noen å gå ned sammen med som kan motivere hverandre. Feks å skrive til hverandre via mail, å gi oppdateringer om hvordan det går, med en veie dag i uken osv. Håper det er flere som trenger noen å gå ned i vekt sammen med.
hei hei:) jeg er ganske ny på det området her, men har veldig lyst til å gå ned ca 5 kilo. om du kan litt fra før av hadde det vært fint med litt hjelp å noen å snakke med, så jeg er gjerne med. cathrine:)
jeg også!
nå sitter jeg og leser meg opp på hvilken vei jeg skal gå! jeg hadde god effekt da jeg gikk på ketolyse for 3 år siden, men jeg orker virkelig ikke alt fettet! så har vel bestemt meg for at south beach er veien å gå for meg!
Har dere begynt eller? Jeg begynner "et nytt og bedre liv" i morgen og denne gangen SKAL jeg klare det!! Så akkurat noen bilder av megselv, og herregud, det var motivasjonen jeg trengte! Det er bare snakk om 10 kilo-ish, men vi vet alle hvor vanskelig de er... så jeg er med hvis dere er??
Jeg er gjerne med! :D Det er greit å ha noen å konkurrere litt imot ;) Jeg er langdistanseløper (nå tenker dere sikkert: hva i all verden gjør hun her?! Løpere er jo alltid bare skinn og bein!), og kunne gjerne tenke meg å ta av ca 2 kilo. Og ja, jeg er allerede slank, men for å forbedre presentasjonene mine innenfor løpingen, vil det ha stor betydning dersom jeg har 2 kg mindre å drasse på! :) Jeg holder på å sette opp et kostholdsprogram for de neste 4 ukene nå :) Hva er deres mål? Kan vi ikke snakkes over mail og oppdatere hverandre om hvordan det går etterhvert som dagene går? :D
Er det noen som er begynt eller? Jeg begynte i dag! :D Første dagen har gått helt etter planen ;) Har spist det jeg planlagte: 150 gr frokostblanding m/melk, 2 grove knekkebrød + en pære, 0,4 L proteindrikk + en neve tørket frukt, eple, dagens middag (rester fra i går: raspeballer, saltkjøtt, kålerabistappe og fossakorv) og nå venter mitt siste lille kveldsmåltid: Litt cottge cheese med eplebiter, mandler og kanel. Snadder! :D Av trening har jeg hatt fartstrening på tredemøllen (10 min oppvarming, 15 min fartstrening, 5 min nedtrapping) og deretter 45 min styrketrening, i tillegg til en time tur i skogen med hunden :) I morgen skal jeg jobbe fra 07.30 - 20.00, så det blir lite tid til trening, men har to jobber og går mellom jobbene, og det blir 50 min rask gange ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.