< Tilbake til oversikten

Helsekost - nettside fra USA

#1

cillesnuppa sa for siden:

nettsiden er litt uoversiktlig, men har enormt utvalg. Frakten koster 4 dollar. De har bla mye rimeligere mandelmel og kokosmel og sukrin. I tillegg har de masse superfood, økologiske hudprodukter, tannpasta uten såpe ol.

www.iherb.com


#2

Benzo sa for siden:

Sender de til Norge for 4 dollar? Høres for godt ut til å være sant. :knegg:


#3

TrillTrall sa for siden:

Reagerte jeg også på. Ikke snakk om at de sender f.eks. flere kilo mel til Norge for 4 dollar... Det blir jo rene tapsprosjektet for dem.


#4

Licota sa for siden:

Vel, jeg har bestilt fra iherb.com og kan anbefales. Men jeg valgte levering fra UPS (mener jeg å huske) og det kom på døra etter 4 dager :). Nettsiden er kjapp med levering i alle fall. Prisen på frakten kommer an på hvor mye det du har bestillt veier. 4 dollar er vel for varer som veier opp til 1300gram. www.iherb.com/info/Domestic


#5

cillesnuppa sa for siden:

Takk for utfyllende info, Licota. Jeg har bare handlet derfra en gang. Jeg valgte billigste fraktmåte, det var 4 dollar. UPS koster vel litt mer, men er også tryggere. Helt sikkert en vektgrense og, ja:)


#6

Yonah sa for siden:

De fleste gangene jeg har bestilt fra iherb har det tatt rundt ei uke, en gang gikk det to uker. Det er ikke tregt , når frakten i tillegg er mye billigere enn pakke fra norge. Nå er det dog en stund siden jeg bestilte. Ellers tommelen opp for norske butikker! Men jeg må tenke økonomi, når jeg får 4-5 ganger så mye kokosolje for samme pris og samme kvalitet fra iherb er det for meg snakk om å bestille fra iherb eller å ikke kjøpe kokosolje i det hele tatt. Butikken du linker til tar 99kr for stusselige 200g.


#7

nellie sa for siden:

Ligner vel mest på reklame.:)


#8

Yonah sa for siden:

Det gjør det ja;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.