< Tilbake til oversikten

Pene klær 50/52 selges

Impulsiw sa for siden:

Nå har jeg vasket en stappfull søppelsekk med klær. Ser at det blir uoverkommelig å ta bilder av alt å legge ut. Så jeg gjør det enkelt.

Det er MYE pene klær der. Masse fra Zizzi, en del fra H&M generous og andre dyre stormotebutikker.

Det er ca 22 overdeler der, hvorav en rosa vanlig penskjorte og en kortermet skjorte med v/hals. (fin for figuren)
Ca 7 hvite bluser (ikke sånne med knapping, men sånn man trer over hodet) Resten er forskjellige farger, svart, grått noe med trykk på. Det meste går nedenvor hoftene pga jeg skulle skjulte magen.

Så er det 11 bukser hvorav to grå haremsbukser fra zizzy med bukser inni og skjørt utenpå. 1 i brun lin og en i hvit lin med for. Resten er Olabukser kjøpt på stormotebutikk. Tøffe i snittet de fleste av dem. Så er det enn beige shorts.

Så er det to kjoler, en sort og hvitmønstret fra zizzy og en helt sort kjole, begge med brede stropper på skuldrene i god bommull og for.

Hele sekken går for kr: 1600,- ca 35 plagg (pluss noen plagg til jeg ikke har fått vasket enda)

Jeg bor på Årnes - 3 mil øst for Gardermoen. Kan møte kjøper på Årnes, Gardermoen og Oslo.

StineH sa for siden:

Heisann!
Da jeg enda har endel kg som skal av kan jeg nok være interessert i noen av klærne dine!
Olabukse 9, Olabukse 5 , Bluse fra ZZ i bomull (Den hvite og grønne) og Stilig bluse fra zizzy (Den hvite og rosa)..
Jeg kunne vel tenke meg å betale 200 kr for disse fire plaggene, jeg betaler jo selvfølgelig også porto.. (:
Bor i Bergen, så blir vanskelig å hente de desverre!

Impulsiw sa for siden:

Ok :) Tar kontakt over helgen. Skal på jobb nå og er ikke tilbake før mandag.

God helg c:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.