< Tilbake til oversikten

Notatfunksjon?

Queen of Wands sa for siden:

Det er ikke noe sted her man kan lagre små notater? Eller MÅ jeg starte journal? Føler ikke noe behov for det akkurat nå, men kunne tenkt meg et sted jeg kunne notere trening osv. Er journal det eneste alternativet?

Gerd sa for siden:

Lage deg en blogg?

Der kan du bestemme selv hvem som skal lese :ja:

En vanlig blogg mener du? Det har jeg, men den ligger brakk. Jeg kan jo bare notere det opp i et word-dokument eller noe... Hmm...

Ahh, det ante meg at det måtte finnes noe sånt... Og da kan jeg f.eks. ha den åpen bare for meg selv? Det er jo ikke så underholdende å lese 37/600, 87/600 etc etc ;)

nellie sa for siden:

hvis du bare er venn med degselv så:) ellers er det ingen som bryr seg om det bare er tall der:) alle er velkomne

Areola sa for siden:

Lag deg eventuelt ETT blogg-innlegg som du oppdaterer. Da er det vanskelig å finne tilbake til det for andre lesere og du får nok sjeldent besøk. Du bare trykker deg inn på "din blogg" og finner det enkelt :)

Kanutten sa for siden:

man kan også velge at ingen skal kunne se bloggen...

Så tragisk det hørtes ut da! Greia var som jeg skrev at jeg tenkte bare på tall, ikke engang måltider. :)

TrillTrall sa for siden:

Jeg bruker word. :) Noterer daglig (så fremt det er mulig da) vekt og hva jeg spiser og evt. trener. host Problemet er at jeg da er avhengig av å bruke en og samme pc hele tiden.

Ja, ikke sant, det var det jeg tenkte, bra å ha det her på lavkarbo ikke sant?

nellie sa for siden:

Tragisk?

Hvis du har folk på vennelista så er bloggen åpen for dem, med mindre du stenger den for alle andre enn degselv da:)

TrillTrall sa for siden:

Men da er jeg avhengig av nett-kontakt igjen. hehe Holder meg til word jeg, drasser jo med meg den der laptopen overalt omtrent. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.