Jeg har ikke gått ned mer enn 11 kg på ketolysekuren, vet ikke om det er nok til å lage noe interessant graf akkurat, men her er tallene i alle fall:)
77,9 - 74,9 - 74,8 - 74,7 - 74,9 - 74,3 - 73,5 - 72,4 - 72,3 - 71,8 - 71,5 - 72,5 - 71,5 - 71,2 - 69,8 - 68,8 - 68,3 - 67,4 - 66,9
hvis jeg kan få tipse litt på denne så kan grafen bli bedre ved at en ikke setter 0 kilo som 0-punkt,men starter på f eks 50 da ser en også bedre de enkelte uker.
Jeg begynte å lage grafer i februar i år. Gikk ned nitten kg for tre år siden, men ble liggende på et plata i en evighet hvor jeg pendla litt rundt på pluss minus fem kg.
Jeg begynte på metformin i oktober i fjor, ettersom jeg visstnok er av de virkelig insulinresistente (med disposisjon for autoimmun diabetes), og etter langsom økning til beregnet dose begynte endelig vekta å bevege seg nedover etter noen måneder, og det har i grunn vært veldig spennende å kartlegge det. Det går ikke fort, men for meg er drøyt ti kg på et halvår masse med tanke på platået og at jeg begynner å komme såpass nærme målet mitt på 65 kg! :).
Jeg har stått stille et halvt år ca, derav den flate grafen. :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.