< Tilbake til oversikten

Smalt jeg i dag?

Anna Ananas sa for siden:

Hei dere fine folk!
Jeg er relativt ny her inne i denne lavkabo-verden. Har prøvd meg i litt over en uke i kotose, og synes det er ganske vanskelig-men også ganske så engasjerende.
Jeg har, som mange andre slitt litt med hodepine og har i grunn følt meg litt fyllesyk. Eller fylleangst, er vel mer riktig å si.
Så i dag kjøpte jeg meg et stort, deilig eple. :/ Fordi jeg ikke klarte å la være.
Er dette å gå på en smell? Har også spist litt bær i dag..
Hm..

Jeg synes historiene og engasjementet til alle dere motivatorer her inne er en stor hjelp!
Leser mye hva dere skriver hver dag, og drømmer om at denne kuren også skal funke på min kropp!
:o

Lava sa for siden:

Hehe, en bitteliten smell kanskje. men, frukt og epler har jo ikke noe på ketolyse å gjøre da, så la det bli med den ene gangen. :)
Siden du er fersk i dette, så tillat deg noen bommerter, men forvent ikke store resultater om du gjør det. Fortsett å lese så finner du nok masse du kan spise i stedet for epler :ja: Lykke til videre :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.