< Tilbake til oversikten

Mammut-salget

mam sa for siden:

Hei, jeg har hentet Mammut-katalogen og ser at det er lavkarbobøker på salg! :D :D :D :D :D

• Lavkarbomat på få minutter av Linda Gassenheimer. 125,- før 249,-
  • GI-revolusjonen av Jennie Brand Miller m.fl. 79,- før 299,-

Ellers var det masse bøker som jeg vil sjekke nærmere. Hva med denne: Lev godt bli slank av Niels Ehler. "Dette er boken for dem som gjerne vil gå ned i vekt, men er trøtte av slankekurer og fetthysteri.". Høres bra ut? Jeg bruker gjerne å "svi av" en tusenlapp eller litt mer på Mammutsalget.
:eek:
Det starter den 14.februar. For å være sikker på å få bøkene, så leverer jeg inn bestillingsliste på de bøkene i butikken i dag. Så kan jeg hente de når salget starter, og kikke litt på resten av bøkene... Jeg legger gjerne bort en bok eller to av de jeg har bestilt, og plukker med meg noe annet isteden for. Det er ikke alltid at en bok som ser bra ut, er like bra når jeg kikker i den.

Aline sa for siden:

jiiiha!!! :D

elian sa for siden:

Takk for tipset!! :D

Jeg lo litt av kombinasjonen ditt nick og hovedteksten! mam- mammutsalget

Så for meg mam (altså deg) som hadde utsalg jeg da vet du.... Dumme, rare hodet mitt.....

aveline sa for siden:

Ler til Elian....Jeg hadde omtrent samme tankebaner som deg...

Tusen takk for tips, mam!*

mam sa for siden:

:stortsmil

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.