Jeg har vært i ketose nå siden 7 juni. Kroppen var tung i begynnelsen men gikk seg til. Så fant jeg dette fantastiske forumet..
Uansett her er historien. Drev å skrev i en tråd (husker ikke hvilken) om å spise nugatti. Jeg som liten (dvs helt til jeg var 16år) elsket nugatti. Jeg spiste det med skje istedet for lørdagsgodt. Underbevissthetenmin har nok fått med seg nugattidiskusjonen her inne. For i forrige uke sto jeg opp også sier mamma. "Jeg fant deg ved kjøkkenbordet inatt.". Skjønte ikke helt hva damen mente men så fortsatte hun med "ja, du hadde spist opp hele nugattiboksen med skje, og du svarte at dette var godt for krøllene dine"
Jeg kan ikke huske noe av dette. Så jeg har gått i søvne, plukket boksen ut av skapet og spist.. SKUMMELT! - og jeg merka det skikkelig på kroppen dagen etter, slapp, vondt i magen osv.. Vet ikke hvor mye som var igjen i boksen, men heretter låser jeg soverromsdøra!;)
Ja, denne var virkelig god!! Jeg ler godt......:lol::lol::lol: og høyt!
Og som utdannet frisør er jeg selvsagt interessert i den positive virkningen dette har på krøllene!!:D
Si til alle kundene dine at de kan droppe permanent og spise nugatti med skje istedet..:-P Krøllene har virkelig blomstret i det siste, men tror det faktisk har med været å gjøre.. haaaaat men men Nugatti FTW :-D
så mange kg du har mistet :D flink:)
Jeg startet også den 7 juni, men begynnte å kutte ned på kh i 3 dager før, men har ikke gått ned så masse ennda. spiste brunost i noen uker så fikk beskjed om at det var den som stod i veien for nedgangen.
Hva har du spist siden du begynnte :)? kanskje du har noen gode råd siden du har hatt så bra nedgang :).
Jeg vet ikke hvorfor jeg har hatt så god nedgang, har fulgt rådene til alle "guruene" her inne og brukt masse av oppskriftene. Har ca hatt ett inntak på 17gkarbo pr dag. Og spist når jeg har vært sulten, for meg har dette vært 3 måltider pr dag sånn ca. Sett bort ifra nugattisprekken og 3 grillpølser m/lompe etter julitrefesten så har jeg vært i ketose hele veien.. Jeg har også trenet 3 ganger pr uke. Har lest at det er lettere for menn å gå ned dette fordi vi slanker oss utenfra og inn mens damer går ned innefra og ut. Ikke vet jeg om dette stemmer. Har også kjøpt kaliumkosttilskudd.
Utrolig!:D Ja det er nok best å låse soveromsdøra! Men du har nok ikke gjort det så mange ganger, du har jo en flott vektnedgang. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.