< Tilbake til oversikten

Jeg er så ubehagelig varm....trenger råd

LilleM0r sa for siden:

Jeg har levd på lavkarbo i lang tid nå og opplever mye positivt, nesten...
Bortsett fra at jeg ikke tar av noe særlig så er jeg altså så varm - og da mener jeg virkelig varm!!
Jeg kan sitte å ikke gjøre noe, plutselig så bare pipler svetten.....
Jeg trodde først dette var et naturlig symptom på alderen min, men etter å ha virkelig vært på karbokjøret i sommer, ble jeg totalt kvitt all form for hetetokter.
Startet mandag på nytt med lavkarbo, og nå er disse de her igjen!
Sitter i shorts og singlet, det er ikke varmt, og svetten siler......fryktelig ubehagelig!
Flere som har det slik - og noen som har råd for å unngå dette?

Rin sa for siden:

Jeg er interessert i eventuelle svar, jeg også - det er ganske pinlig når brillene dugger over så fort jeg går et par skritt. :o (Og jeg er 25 og rimelig sikkert hetetokt-fri...)

Homer Simpson sa for siden:

Jeg har det også sånn, men dobbelt så ille når jeg spiser "vanlig" karbo-mat. Merkelig...

mallilen sa for siden:

Jeg har det også slik nå, og spesielt i forbindelse med måltid. I samme øyeblikk som maten er "i boks", holder jeg på å dævve av varme.

Svette er et problem ellers også, altså, men nå om dagen er det ekstra ille :S

Matglad sa for siden:

Jeg ser i signaturen din at du spiser ketogent. Da er det vanlig å kunne bli ekstra varm. Jeg har bestandig vært veldig frøssen. I vinter da det var over 30 kuldegrader syntes jeg ikke det var kaldt, så noen fordeler kan det jo også ha, hehe :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.