< Tilbake til oversikten

Trøblete mage

Sunroad78 sa for siden:

Har vore meir eller mindre i ketose sidan 14. juli, men har skikkeleg trøblete mage. Diarè fleire gongar for dag, nesten luktfri, men sur. Er det feittet som kroppen har problemer med?

Kitt sa for siden:

Mulig du bør kutte litt på fettet, ja, for så å øke saaaakte igjen!:)
Noen mager trenger litt mer tid enn andre til å venne seg til fettet!;)

Sunroad78 sa for siden:

Eg har holdt på sidan 14. juli og magen bør vel snart vere vant til feittet? Det er berre dei siste dagane det har vore så ille. Men vekta går nedover, rimeleg fort (kanskje ikkje så rart sidan alt eg eter kjem ut igjen rimeleg raskt ;)), nesten litt for fort synest eg.

Kitt sa for siden:

Det tar ofte litt tid før kroppen er vant til alle aspektene rundt dette nye kostholdet. På den annan side er det sommer og magetrøbbel er slett ikke uvanlig.

Unasett kan det være lurt å kutte litt på fettet og heller øke saaakte igjen. Pass på å drikke nok og få i deg nok salt! Er ikke så farlig om vekten går nedover, men du vil ikke miste alt du har av salter og mineraler i samme slengen!;)

Sunroad78 sa for siden:

Har ikkje klart å ete noko etter frokost. Måtte dra heim frå jobb for eg gjekk berre på do og var litt småkvalm heile tida og NULL energi!

Kor lang tid kan dette ta da? Orka ikkje ete eller trene og vil ikkje legge på meg eller miste den flotte energien eg har hatt og ikkje minst motivasjonen til å trene sammen med Jillian...

Echo sa for siden:

Kanskje du rett og slett er syk!

lifejack sa for siden:

Dette høres nok mer ut som virus/bakterie heller enn kostholdsomleggingen, spør du meg!

Krøllerellerei sa for siden:

Jeg hadde gått på legekontoret med en avføringsprøve til testing. Jeg har hatt det akkurat som deg, og det var rett og slett "matforgiftning". Jeg hadde Campylobakterbakterier. Gikk masse ned, men fytti så slapp jeg var.

Sunroad78 sa for siden:

Eg har rett og slett vore sjuk ja. 8 dagar med samanhengandes diarè er slitsomt. Kona spydde ein gong og var ferdig med det, mens eg har sprunget på do i tide og utide. Gledar meg stort til det stabilisera seg, for eg kjenner at energien er på vei tilbake og trening med Jillian fristar. Men skal få i meg meir mat i dag, sjå korleis det går, så kanskje det blir trening i morgon og jobb på torsdag :D

Echo sa for siden:

Så bra at du fant ut av det! Nå blir alt så mye bedre

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.