Åååkei! Nå knuste jeg jo min egen juliutfordring, men det var kun pga heftig jobbing på hytta. I august må jeg dermed røre litt mer på ræva i andre sammenhenger og går for - eh - 1000 i august også. :)
Med litt ekstra innsats disse siste dagene greier jeg utfordringen i juli. Satser på at det kan bli litt ekstra nå som det ikke er noe ferie lenger, og jeg klinker til med 1000 minutter i august! :)
Jeg vil også gjerne være med!:D
Trening i juli har vært tilnærmet ikke eksisterende, så har ikke kommet meg halvveis til målet engang. "Heldigvis" er grunnen sykehusopphold preget av nåler på 2-3 cm som med jevne mellomrom ble stukket og pirket inn i musklene. Det førte til små blødninger og STORE smerter. Så latskap er heldigvis ikke årsaken (denne gangen):p
Satser på 1000 min i august, det må da gå! :D
Jeg vil også være med. Blir mye ute i natur da jeg har ferie hele august (noe jeg ser skikkelig frem til :D) Uansett, jeg våger meg på 600 jeg siden dette er første gang :)
I'm in!
Blingsa skikkelig på juliutfordringen, det snek seg inn en uplanlagt bilferie på et par uker og noe sykdom og andre uhumskheter - men da hiver jeg meg med! Kommer hjem igjen på søndag etter NULL trening på to uker og en planlagt 5dagers-sprekk, så er kjempeklar for å kaste meg inn i treningen og ketosen igjen.
Tenker jeg går for 800 minutter denne gangen, vet nemlig at jeg blir såååå skuffa over meg selv når jeg ikke når de målene jeg setter meg. Da er det vel bedre å eventuelt komme litt over og så utfordre meg selv skikkelig neste måned!
Jeg blir med, har ikke trena på mange år. :eek:
Så jeg får sette et mål jeg sikkert/tror jeg kan nå: 600 minutter. Dette vil bli gåing og litt vann-aerobic.
"Huff hva jeg har finni på nå - hjernen min må ha "krympa" med kroppen. Siden jeg gjør dette helt uten tvang;)"
Jeg hiver meg med her, siden jeg akkurat har begynt å trene. Satser på 900 min siden der er min første gang :) Og så er det bare positivt hvis jeg går litt over.
:visemuskl Jeg melder meg på med600
. Skal ha en operasjon i beinet 18. august, så da blir det nok en liten pause... og siden trening med fysioterapeut . Treningsform: Ergometersykkel, styrke: trim-DVD med Kari Jaquessen "Trim med Kari"
Jeg hiver meg også med på denne!
Greit å ha noe å strekke seg etter når man starter på'n med ny diett og ny livsstil!
Jeg satser og tror at jeg skal få til 1000 min!
Dette skal gjøres enten ved turer med hunden, besøk på Elexia eller sykling til/fra jobb!
:heia: :heia: til alle som deltar!
Melder meg på, men må regne litt på minuttene. Skal i alle fall ta situps, pushups og knebøy daglig. Spinne, har spinningsykkel i stua, litt alle hverdager. Og svømme en gang pr uke.
Jeg blir med! Satser på 750 min i august. For det meste spinning og trening i sal, men satser også på noen gåturer utendørs, samt litt småjogg på tredemølle inne. :)
Ja, da er vi i gang. Starta med å tulle med teknikken selvfølgelig!:( Hadde på stoppeklokke på mobilen, men stansa den en gang jeg kikke på den, ja ja, da klarer jeg kanskje å la være med å gjøre DET flere ganger? Det jeg er SIKKER på er 37 minutter, så jeg får legge inn det.
5491 skritt - kan jo telle det også for moro skyld.
Morsomt! Jeg tar gjerne denne utfordringen, men i første omgang med 600 minutter.
Har hittil vært rimelig dårlig på jevn trening, så dette blir en fin dytt i stumpen :).
Mine treningsformer: Gåing, spinning og Zomba Fitness
Er det forresten noen som vet om et dansestudio eller lignende som arrangerer Zomba Fitness i Oslo (vest)? Synes den treningsformen er kjempe morsom, men det blir rett og slett ikke det samme for meg på DVD i stua ;)
Det gikk dårlig forrige måned for meg, så nå starter jeg på ny frisk!
Målet mitt for August er 500 minutter.
Igår hadde jeg rydde/vaske-dag, så da ble det ca 60 minutter effektivt husarbeid
Idag gikk jeg til bhg til snuppa, 15 minutter + 10 minutter til bussen.
Jeg slenger meg med og satser på å greie 3100 min.
Er på andre uka og føler meg temmelig tung i kroppen men det skal gå bra siden jeg satser på gåing. Begynnte å gå mye en uke før jeg begynnte på ketolysen. Min personlige trener, hunden, er veldig entusiastisk til dette opplegget:)
Jeg stiller kjempelave krav til meg selv denne gangen. Har ikke vært med på en sånn tråd på mange måneder, men jeg kjører pent på med 14 ganger yogaøkter i løpet av august. Har så langt trent yoga én gang.
Ha ha, ser nesten slik ut. :rodme: Kanskje blitt både tilårskommen og litt frekk.
Nei da, synes det var fint at du "joinet" tråden og at yoga planene for august var fine. :p:D:D
Da var man endelig i gang etter 1mnd. pause...... [font=Times New Roman][/font] Zumba Express- 20 min Zumba Flat abs- 20 min [font=Times New Roman][/font] :heia:
Times tur med bikkja i går, og 1 time og 10 min i dag.
Når jeg da gjør opp status har jeg fullført 25% av målet!
Og vi har fortsatt hele august foran oss - Dette blir bra!
Dette går så det suser!!!!
Ble 1 time med sleping på grener, rydding i hagen og grunning av trappehuset i dag, og det på tross av at formen ikke er helt på topp :rolleyes:
Idag har vært den store bær-plukke-dagen, vært ute og tasset i 9 timer:D
Regner 5 av de som gåing, for var nesten èn mils gåtur + vandring rundt i marka for å plukke bæra, sensommeren er herlig!:D
[font=Comic Sans MS][/font] [font=Comic Sans MS][/font] Har besøk av min mor og ser at det blir ikke mye trening denne uka. Setter ned målet mitt med 200min 145/1200min:D:D
Da var det endelig etterlengtet ferie :D Har vært noen hektiske dager så ble ikke første trening før i dag, men pytt sann :)
Joggis i 30 min. Fornøyd med det! :)
Sykla fram og tilbake til jobb, pluss fotballtrening, totalt 95 minutter. Med andre ord nesten 10% av månedsmålet på en dag, må nesten være fornøyd med det. :D
Ååååå, 17 kg, det hadde vært fantastisk å gå ned så mye! Synes det går så treigt...men har bare holdt på et par uker da, hehe. Er det siden januar du har gått ned så mye, eller begynte du før du meldte deg inn her?
Ja, har gått ned 17 kilo siden jeg begynte med lavkarbo i slutten av januar. Er utrolig stolt og fornøyd med det :D
Vekten har gått ned i rykk og napp, og jeg har hatt kortere perioder (par uker) der vekten har stått stille, men så har det kommet i gang igjen:)
Det er bare å holde ut og være tålmodig, Unaturligslank!! :) For meg er ihvertfall lavkarbolivet helt perfekt. Den første tiden tenkte jeg endel på hva jeg ikke kan spise, men etterhvert tenker jeg nesten ikke på det. Føler egentlig ikke dette er en slankekur. Jeg sier til meg selv at jeg ikke tåler sukker, stivelse etc. og det gjør jeg jo virkelig ikke - får lite energi, rumlete mage, fet og blir dermed usunn og deppa.
Kan faktisk ikke få sagt nok hvor happy jeg er med å ha funnet Ketolysekuren - bare synd jeg ikke viste dette for mange år siden! Ja,ja!:)
Stå på alle sammen! :D
Har ikke fått vært på trening så ofte som jeg hadde planlagt, men har ommøblert 2 rom og flyttet dusinvis med esker... Totalt kan jeg vel regne det som 120 min trening (selv om selve arbeidet tok minst 15 timer..)
180/750 min
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.