Jeg måtte på butikken, og det har blitt en PINE! Tenker kun på alt jeg har lyst på:mad: Ungene fikk seg en is, som så helt NYDELIG god ut!
Huff....så hva gjorde jeg...
Jo, jeg skeier ut i kveld! Heller det en sprekke! Så nå har jeg spist reker og avokado. Har renska meg jordbær, kanskje litt over 100g, et glass pepsi max og en atkins bar.
Jeg spiste ikke sjokoladen.:D JEG SKAL holde på med den kuren her nå uten å sprekke til vi skal på ferie 25.sept. Da skal jeg ha 1 ukes "pause" men jeg skal fortsatt holde meg unna brød og søtsaker. Skal tilate meg is, frukt osv:):)
Jeg skal spise Atkins sjokolade nr. 2 i kveld. Har hatt en j##lig dag! Og dessuten er jeg bare oppe i ca 11 karber foreløpig, så det får vel være greit. Nå må jeg ut å gå en tur før jeg sier noen jeg angrer på. Ja, jeg har mensen, men det dårlige humøret pleier å komme før - ikke to dager inni... Noen dager er bare dårlige. Så lenge vi ikke sprekker TOTALT så må man vel bare akseptere slike dager...
Hehehe! Eg hadde ein sprekk i går, og det på ein lakrisis og 25gram melkesjokolade med daim i... mmm! Og eg har ikkje snev av dårleg samvit - for det var mitt eige val! Hehe!
Men, skjer ikkje på ei stund att no ;) Nam nam nam!
Enig med deg der, Snopsnoken! Viktig å fokusere på de tingene og dagene vi er flinke. Det er jo en prosess og man skal vel prøve å leve på denne måten en stund.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.