StegforSteg sa for siden:
:eek:
Jeg ER så sulten for tiden....skjønner ingenting, for jeg har da absolutt ikke endret på noe siden jeg startet i februar og som regel har problemet vært motsatt.
Er det flere som har opplevd dette?
:eek:
Jeg ER så sulten for tiden....skjønner ingenting, for jeg har da absolutt ikke endret på noe siden jeg startet i februar og som regel har problemet vært motsatt.
Er det flere som har opplevd dette?
Kitt sa for siden:
Føler nesten at det er sånn som økedagene ungene hadde da jeg ammet!!!:eek:
Jeg kan spise og spise og dytte i meg fett og proteiner og er like sulten igjen etter 20 min!:eek:
Varer som regel 2-3 dager før det slipper igjen!
Aner ikke hve det kommer av. Trodde jeg spise for lite fett, men DET kan det ikke være, fant jeg ut!:confused:
Ferskenbeinet sa for siden:
jah sånn hadde jeg det og en periode! Tanken om økedøgn i ammingen streifet meg også! Det gikk over fort heldigvis!
Rin sa for siden:
Jeg har av og til sånne dager også - men de er ikke flere enn de dagene jeg ikke er sulten i det hele tatt, så jeg velger å anta at kroppen min fungerer som hodet mitt og jobber litt i skippertak? :p
Phu....har hatt det siden mandag - så da slipper det vel kanskje snart da :D
Nerthus sa for siden:
Kanskje har forbrenningen din økt så mye at du bør spise mer mat? Det kan lønne seg å sette opp et regnestykke over hva du spiser og regne ca kcalorier og se hvordan du ligger an på energiinntaket ditt :)
Da jeg begynte å spise lavkarbo var jeg veldig mye sulten selv om jeg spiste bra - men jeg gikk ikke ned i vekt. Først da jeg telte kcalorier og holdt meg rundt 15-1600 kom vektnedgangen - og sulten forsvant.
Jeg teller ingenting, hverken karber eller kalorier ;)
Vekta går ned og jeg trives kjempebra med denne livsstilen - men å gå tilbake til å telle ting det orker jeg ikke ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.