< Tilbake til oversikten

10 kg ned!

Hevingen sa for siden:

JA! I dag var veiedagen hvor det skjedde! Ned 10 kg siden jeg begynte med ketolyse i mai! :heia: Det har sånn sett ikke tatt så veldig lang tid, men nå er jeg ikke like utålmodig denne gangen som jeg har vært tidligere.

Så da er det bare å stå på videre. Det neste ordentlig store mål er om 15 kg. Når jeg kommer dit er det en vekt jeg ikke har sett på 12 år. Men jeg gleder meg til mange av de små delmålene inn i mellom. Dette er så gøy.

På fredag handlet jeg til om med gensere i 44/46. Det vil si at jeg var på "vanlig" avdeling i butikken! Detta går veien!

Borghild sa for siden:

Gratulere Hevingen ikke dårlig. :D

Debz sa for siden:

Gratulerer so mye!! :spent:

Licota sa for siden:

Gratulerer med minus 10 kg! :)

Gerd sa for siden:

Fantastisk :heia: :heia:

Popp sa for siden:

Gratulerer med nedgang på 10 kilo. Bra jobbet!

Hevingen sa for siden:

Tusen takk, alle sammen! Jeg går fremdeles litt på en rosa sky. :)

Dååris sa for siden:

Supert!
Gratulerer så mye, du er FLINK!

Kolve sa for siden:

Gratulerer :-D

vermundo sa for siden:

Gratulerer:heia:
Godt joobet

Festina lente sa for siden:

Gratulerer så masse!! :)
Selv rundet jeg 10-kiloen for litt over en uke siden og er fortsatt svært fornøyd. Startet i april, så jeg har ikke vært fullt så flink som du..... men vi ser i alle fall at det nytter! :D

Lykke til videre!

Hevingen sa for siden:

Gratulerer selv Festina lente! Du er jo flink, selv om du har brukt litt lengre tid. Men stå på videre!

Sahara83 sa for siden:

Oi så sinnsykt bra!! Du har vært kjempeflink :D
Stå på videre!

Hevingen sa for siden:

Tusen takk! Og lykke til mot første delmål!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.