< Tilbake til oversikten

Er i ketose uten å gå ned noenting, nesten

marfrasol sa for siden:

HJELP!!!!!!!!!!
Jeg har gått på ketolysekuren siden slutten av mai. Den første måneden var super, gikk ned 4 kilo. Den siste månden har eg bare gått ned 0.5 kilo og begynner å bli fortvilet. Jeg har vært på ferie og skeiet ut litt, men har prøvd å holde meg på et minimum av karbo likevel, ingenting brød, pasta eller ris. Må nok innrømme at jeg har spist LITT pommes fritz. Hva gjør jegj galt? Kan det være at jeg får i meg for lite fett :confused:

Vatti sa for siden:

Hehehe, nå måtte jeg sjekke om det var JEG som hadde skrevet dette innlegget. Har også vært i ketose siden mai uten å gå ned, nemlig.

Sitter her og gleder meg til svarene du får.

Carisma sa for siden:

Det er vanskelig å si uten å vite mer om hva du spiser. Det kan være lurt å lese boken igjen og begynne på nytt etter en ferie, så kommer man ordentlig igang igjen :ja:

Gerd sa for siden:

Enig med Carisma her :ja:

Og samtidig så vil kroppen alltid forbrenne raske karber før fettet. Så putter du innpå sukker og stivelse, selv om det bare er litt nå og da, så blir fettforbrenningen forstyrra til karbene er ute av kroppen. :)

marfrasol sa for siden:

Jeg spiser et fiberrik knekkebrød med pålegg og italiensk salat til frokost, kokt eller stekt egg og et par stykker bacon. et knekkebrød til lunsj og en bit atkinsbar nå og da. til middag blir det enten kylling eller kjøtt/deig med brokkoli, blokål, kål og løk. om kvelden spiser jeg kanskje litt smelta ost

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.