< Tilbake til oversikten

Ketose og lukt

Mill sa for siden:

I dag har jeg trent ordentlig, for første gang på ... vel... alt for lenge.

Men: Jeg lukter mye verre når jeg trener nå enn når jeg trente på høykarbokosthold! Svetten lukter plutselig vondt, og det har den ikke gjort før...

Er det flere som opplever dette?

Gracella sa for siden:

Drikker du nok vann? Jeg opplever at det lukter mer både av svette og av urin når jeg drikker for lite.

Mill sa for siden:

Kan nok være det som gjør det, ja...
Egentlig logisk at det lukter mer enn tidligere, jeg har bare ikke oppdaget det før nå...

Carisma sa for siden:

Oh yeah :flau: Jeg syns oppriktig synd på de som er i nærheten i treningssalen... Og så sinnsykt mye man svetter i ketose i forhold til vanlig også da. :o

Mill sa for siden:

Hehe, da er jeg i alle fall ikke alene, da :p
:rolleyes:

Photobscura sa for siden:

Hmmm ... Jeg er helt motsatt! Jeg svetter mindre, og når jeg jeg først gjør det så lukter det knapt nok. Sånn var det IKKE før, for å si det sånn!

Carisma sa for siden:

Til vanlig er det sånn for meg også, men ikke på trening. Og pulsen trenger ikke opp særlig mye før det setter igang! Selv på Yoga er jeg gjennomvåt etter 10 min. :rolleyes:

Så bra at jeg ikke trener, da :D

Carisma sa for siden:

Tja, jeg er bare glad for alt vann jeg klarer å skille ut, på den ene eller andre måten... :D

Mill sa for siden:

:D
I like your reasoning.

Hehe.
Jeg bare trykker i meg jordbær, basete og kaffe og venter på en regnskur, vosj, så er vannet vekk ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.