< Tilbake til oversikten

Slanke-kaffe???

Daizy sa for siden:

Er det noen her som har prøvd den derre slanke-kaffen fra helsekosten? Har den noe effekt?

Vi skal jo helst ikke drikke kaffe så vidt jeg har fått med meg... (men jeg gjør det jo likevel :o ) Men da tenkte jeg, hvis jeg likevel drikker kaffe så kan jeg jo heller drikke slanke-kaffen! Sånn i tilfelle den faktisk virker!;)
Anyone?? :confused:

Daizy sa for siden:

Oj.. hehe... ikke alltid så lett å få med seg alt her! :D Takk takk!

Gamla sa for siden:

Hei PriscessMe!
Joda, jeg har forsøkt slankekaffen Slender. Var litt optimistisk de første dagene, for vekten gikk litt ned,- men det var det!! :( Den vektnedgangen skyltes nok helt andre forhold!!
Nei, hold deg til vanlig kaffi,- den gjør samme nytten og er mye billigere.
Synes du fortsatt skal kose deg med kaffi, med god samvittighet:), - det gjør i alle fall jeg.:p

hildestordal@ hotmail.com sa for siden:

jeg har nettopp fått den i hus, å ska gi den et forsøk.. men fyyy for en dårlig kaffe!!! smakte aldeles forferdelig!!

manne sa for siden:

Eller hva med dette? glycotil.no/vg/2485?F2 Det er jo ekstrakt fra grønne kaffebønner.

Av en eller annen merkelig grunn innbiller jeg meg at det er kaffeprodusentene som har funnet ut at folk drikker mindre og mindre kaffe...og i panikk forsøker å få brukt kaffebønnene sine likevel... :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.