sunnereliv sa for siden:
Og jeg håper det varer. Er veldig innstilt på å spise sunnere. Mine ønsker om forbedring er: drikke biola (for jeg kan være plaget med luft i magen), spise litt frukt og bær, har tenkt til å bruke kesam vanilje til, spise mer grønnsaker (lage deilige salater og ha mye grønnsaker til middag evt. kvelds), drikke mye vann, urtete og grønn te er også bra, spise små og heller flere måltider fremfor få og store, tygge maten godt og spise langsomt - nyte maten (ikke stresse), spise magert kjøtt som kalkun, kylling, magert svinekjøtt o.l., spise fisk som laks, makrell, ørret, torsk, sild. Jeg har skiftet brød til Havrebrødet fra Bakers. Det er ekstra grovt og inneholder ikke så mange karbohydrater. Jeg har også tenkt til å kjøpe Fedonmuslien. Jeg skal spise litt nøtter. Også skal jeg fortsette med å trene regelmessig på treningssenteret og øke hyppigheten etterhvert. Når treningssenteret er stengt skal jeg gå turer og trene ute i frisk luft. Håper jeg får med meg noen for jeg liker ikke å trene alene. Synes det blir tyngre da.