Jeg snakket med betjeningen på Rema på bussterminalen i Stavanger (de er faktisk veldig hyggelige) angående å ta inn Eldorado sin sukkerfrie sjokoladepudding. Jeg vil oppfordre alle som handler der om å be om det samme! Jeg sa at den ville selge godt fordi jeg skulle reklamere på lavkarbo.no:) Hvis flere spør etter den, er sjansen større for at de faktisk tar den inn. Foreløpig er det bare Meny i Hillevåg som har den i Stavanger - området, og det er jo bare utrolig kjipt. Det ligger jo ikke akkurat sentralt når man er fotgjenger og ellers bussfanatist.
Hva med Megaen på Madlakrossen? Den har jo alt, så de har sikkert tatt den inn. Helgø har de nok også. Det er de gamle sukkerfrie produktene til Heistad som nå blir laget av Eldorado forresten.
De har dem ikke på Helgø. I alle fall ikke på Kvadrat. Megaen i Madlakrossen har jeg ikke sjekket (den er ikke på min bussrute), men de har ikke hatt den på andre Megaer (eller Ica eller Meny (unntatt Hillevåg))
Jeg har sett dem noen steder rundtforbi, men det er veldig tilfeldig egentlig. Jeg har sett dem i små butikker, og store butikker og sett at noen store butikker ikke har dem. Men det beste er vel å gå i en liten lokal butikk eller en gigantisk butikk og spørre om de kan ta det inn. Coop Marked her i bygda er fantastisk snille til å ta inn. :snill: Har ikke fått ett nei så langt.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.