Marianne sa for siden:
Jeg har drukket Nescafe Cappuccino i dag, med næringsinnhold pr.100g: 14,9 g protein, 54,7 g karboh., 16,6 g fett. Eller pr. kopp: protein 1,9 g, karboh. 6,8 g og fett 2,1 g.
Hvor dum er jeg da? :cool:
Marianne sa for siden:
Jeg har drukket Nescafe Cappuccino i dag, med næringsinnhold pr.100g: 14,9 g protein, 54,7 g karboh., 16,6 g fett. Eller pr. kopp: protein 1,9 g, karboh. 6,8 g og fett 2,1 g.
Hvor dum er jeg da? :cool:
Aline sa for siden:
så: ---- dum ;)
neida! du drakk bare en, og du har jo ikke tenkt til å drikke flere idag, eller imorgen, sant?
:)
og dumme mennesker lærer ikke av sine feil :)
(med det cavalier inntaket mitt, så har vel jeg en netto IQ på 2..? :D)
Marianne sa for siden:
Aline - Cavalier tilsvarer på dumhetsskalaen som går fra 1-10, en dumhet på 4 ! :wacko: Jeg vet det, for jeg er nemlig ekspert på dumhet.:visemuskl Men jeg har lært at det er bedre å være dum enn å være slem, så...:ja:[color=teal][/color]
[color=teal][/color]
Mitt Cappuccino-inntak hadde jeg ranket til 6, det stemmer vel sånn cirka, tror du ikke? :stuart:
Aline sa for siden:
neida!
i mitt hodet blir cappuchinoen 6 idet du gjentar det ;) foreløpig er det kanskje en 3 eller 4...?
også mener jeg at cavalier er 4 helt til du gjentar det (og flere ganger samme uke) da blir det swosh plutselig en klaaaar 7'er (minst) :p
Aline sa for siden:
Grise-aline :rodme:
friflex sa for siden:
:D :D :D
For en gjeng:)
luringen sa for siden:
eh...og cavalier er...? (med unntak av en hunderase..)??
friflex sa for siden:
Cavalier er et belgisk sjokolademerke som lager sukkerfrie sjokolader.
Greit for en del sann en gang i mellom, men siden sjokoladene er søtet med maltitol blir det fort en lang kveld på do om en ikke er forsiktig;) Maltitol virker lakserende for mange..
Aline sa for siden:
... say no more.... :rolleyes:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.