Hei! Jeg har kjøpt en ny vekt som man skal legge inn høyde, alder osv også når jeg veier meg skal de også oppgi BMI, vann, beinmasse og ett eller annet til, (husker ikke, jeg er helt stresset over bmi) Jeg er 165.5 og veier 84 kg. Den står at jeg har en BMI av 44.4!!!! Være så snill noen, si at dette kan ikke være riktig?? Kan det??:eek:
Halleluja, tusen takk! Betalte kr. 600 for den idiotisk vekten, trodde den ville være til hjelp. Den også veier 1.5 kg mer enn den jeg har nå, men har kjøpt den fordi det går i 100 gr - ikke bare halv kg som min gamle. Tror nok jeg må skru av alle det "fancy" greier.. ;)
hvis den bare viser halvannen kilos forskjell hadde jeg vært fornøyd:p bmi regner du ut ved å dele vekta di på høyden din i meter ganger segselv. type 80 / 1.50x1.50
Aeryth, har du holdt på lenge med ketolysekuren?? Jeg er veldig imponert over din progress...jeg begynte 12/7 og gikk ned 2.5 kg innen 15/7 men alt har stått stille siden til tross på at jeg er i ketose hele tiden. Jeg begynner å bli litt bekymret...
Takk. :snill: Jeg begynte i slutten av september, så jeg har holdt på i 10 måneder nå. Det går i rykk og napp, så det er bare å fortsette så løsner det nok. Og BTW så tar det 3-4 uker før fettforbrenningen kommer skikkelig i gang. Det er noen matvarer som noen tåler dårlig (såkalte partystoppere), men jeg synes ikke du trenger å tenke på det enda. Jeg står som regel ganske stille i tre uker, og så går jeg ned 2-3 kg på en uke for så å stå stille tre uker igjen. Vannstand i kroppen og sånt, regner jeg med.
sukk...jeg prøver å holde ut men det er bare så deprimerende å ikke se at vekten eller cm forandre seg noe. Da har jeg ikke peiling om jeg spiser riktig eller feil...men jeg skal fortsette litt til og se. :o
Jeg får det ikke til å fungere...hvis jeg bruker din formel akkurat som du skrev - får jeg 83,999999. Hvis jeg tar 1.65 x 1.65 først også del med 85 får jeg 0,032....er det meg eller kalkulator som må hives?? :confused::)
jaja, det er nok meg som må hives, beklager å virke så dumm må være bi-virkning av ketose ....:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.