Gressenka sa for siden:
Noen som har noen tips eller triks for at en skal huske på det vannet? Jeg glemmer rett og slett av det :_oppgitt:
Gressenka sa for siden:
Noen som har noen tips eller triks for at en skal huske på det vannet? Jeg glemmer rett og slett av det :_oppgitt:
Sunroad78 sa for siden:
Eg har 3 imsdalflasker på 0,7 liter i kjøleskapet, alltid kaldt vatn og eg byttar på flaskene. Drikker rundt 4-5 liter kvar dag, så dei blir fylt på 3 gongar kvar dag, slik at eg har kaldt vatn også neste dag ;) Det same gjer eg på jobb, der har eg også 2-3 flasker som står i kjøleskapet som eg drikk av.
Tropika sa for siden:
Om jeg ikke husker feil så bør vannet være kaldt på ketolyse, ikke sant?
Det kan kanskje være greit å ha en flaske lett tilgjengelig. Merker med meg selv at det er lettere å få i seg veske når en sitter og super på det hele tiden..
PÅ Clas Ohlson har de noen greie flasker som inneholder en kjølepinne (frys) som er veldig grei.
www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=6205740
Gressenka sa for siden:
Tusen takk for svar dere to!:D Skal kjøpe flasker i mårra.
Photobscura sa for siden:
Oi, smart flaske, a gitt! Ellers lærte jeg meg et triks i forfjor som er nyttig på mer enn en måte på de riktig varme sommerdagene. Man tager to halvannenliters vannflasker og fryser dem ned, så putter man dem sammen med f.eks hvitvin, øl, salater og andre ting som ikke bør bli for lunkne i en kjølebag. På den måten holder både maten seg under typ kroppstemperatur, og man har iskaldt vann i maaaaange timer!
Kanutten sa for siden:
:ja: Og man drikker vannet etterhvert som isen tiner. Jeg gjør bestandig slik når vi skal ut på lange kjøreturer. På denne måten har vi alltid iskaldt vann tilgjengelig i bilen samt at maten holder seg kald og fin leeenge. :D
TrillTrall sa for siden:
Vi skal på tur i dag og i går kveld la jeg to vannflasker fyllt opp ca. 3/4 med vann i fryseren. Heller på kaldvann i plassen som er igjen når vi drar i dag og da har vi kaldvann lenge, men også med en gang om vi blir fort tørste. :)
Sist gang vi var på tur mener jeg at flaske2 fremdeles hadde isbit i seg etter over ett døgn, den hadde vært uåpnet da og det var ikke spesielt varmt i landsdelen for å si det sånn. sukk
Photobscura sa for siden:
Det var en av måtene det var lurt på, ja! Multifunksjonelt triks, altså.
Nuvian sa for siden:
gjør som meg, kjøp 4 0.7 Imsdal flasker, fyll allle opp før du leger deg til og sove, sørg for og drikke opp alle i løpet av dagen, la dem stå synlig i kjøleskapet så du ser dem når du skal lage mat.
Er veldig glad i vann jeg så det er ikke noe problem for meg, har alltid en vann flaske i nærheten.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.