< Tilbake til oversikten

Nok er nok, KIKCSTART ME

Obsidaisi sa for siden:

NÅ er det nok!
Etter to svangerskap så gikk jeg fint ned de kiloene som hadde kommet på. Folk registrerte det og jeg fikk mye komplementer, men jeg hadde ett mål og det var ikke nådd, det var et godt stykke igjen. Men etter å ha fått komplementer så var det som endel av meg begynte å "slappe" av, og jeg tenkte det skader vel ikke å spise sånn og litt sånn osv. Jeg har gått opp to kilo de to siste mnd, har vært sløv med å holde meg KUN til lavkarbo, men endt opp med å mikse en fettkarbo felle for meg selv. Men nå er det nok igjen sier jeg til meg selv, men det nesten som om kroppen ikke orker å lystre om dagen. Jeg har så og si hele livet hatt endel kilo for mye,og som sagt over så gikk jeg ned de som kom på under svangerskap. Nå er jeg der jeg har vært de siste årene, men jeg VIL og SKAL over kneiken og få motivasjonen som jeg hadde i februar/mars tilbake! Vil for en gang skyld av mitt liv ha en kropp som jeg er fornøyd med!

Pandora sa for siden:

Lykke til:-)

Da er de bare å legge en plan nå, mens motivasjonen er på topp:-):-)

Husk bare å få med litt trening hver dag (helst minst en time!! det er mitt tips)....det brenner kalorier der og da mens du trener, kickstarter kroppen på hvileforbrenning og får feg inn i en god sirkel hvor du mister lysten på å "ødelegge" med å spise ufornuftig og høykarbo mat.

Dette klarer du:heia:

Konkelimonke sa for siden:

Masse lukke til! (ikkje at eg trur du treng det utifrå motivasjonen i innlegget ditt å dømma :))

Kjenner att drivkrafta, så her er det berre til å setta igang! Du klarer det denne gongen veit du :)

tvi tvi :D

Tasja sa for siden:

Heia heia!
Er motivasjonen fortsatt på topp?

Snopsnoken sa for siden:

Lykke til - det er deilig når man endelig får motivasjonen på plass!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.