raskall sa for siden:
I dag har jeg rundet 50. Jeg snakker ikke om antall år. :) De siste 1-2 kiloene har vært tunge, men i dag stoppet vekta på rett side.
50 kilo er ganske mye, er det ikke? ;)
raskall sa for siden:
I dag har jeg rundet 50. Jeg snakker ikke om antall år. :) De siste 1-2 kiloene har vært tunge, men i dag stoppet vekta på rett side.
50 kilo er ganske mye, er det ikke? ;)
Fofa sa for siden:
WOW!!! Fantastisk!! Det må jo føles helt herlig!! Godt jobba!!!
raskall sa for siden:
Det føles helt fantastisk. :) Neste (og siste) store mål er nå 21 kilo unna: 2-sifret vekt.
Fofa sa for siden:
JA...2-sifret er en ubeskrivelig følelse om man har vært oppe i 3-sifret..Tror ikke at noen kan forestille seg det uten å ha vært der selv...Er helt fantastisk!!
Har du gått ned alt dette kun ved hjelp av lavkarbo???
Queen of Wands sa for siden:
Supert gjort! Det må kjennes veldig annerledes å være minus 50 kg! :)
Anne sa for siden:
Grattis. Imponerende jobba:heia:
raskall sa for siden:
Nei, "dessverre". Jeg er ikke fullblods lavkarbo. Det er trening og kostomlegging som har hovedæren. I perioder med mindre trening spiser jeg lavkarbo. Hiver meg også på et par uker med nært nullkarbo når jeg når platåer.
Vanligvis ligger jeg på mellom 100 og 200 karber om dagen. Dobler på dager med harde treninger. Jeg har ikke klart å få godfølelse på trening med lavkarbo og er ikke villig til å ofre treninga.
Men de første 10 kiloene var lavkarboens skyld og også de som fikk meg lett nok til at kroppen tålte å begynne å trene.
Trulte67 sa for siden:
Gratulerer!!!!
Smugspiser sa for siden:
Gratulerer!! Knallbra!
TrillTrall sa for siden:
Wow! Med 3 kg til så har du gått ned hele meg... Tenk å gå rundt med meg hengende på ryggen hele tiden - det må ha vært tungt!
Jeg er knallimponert! :heia:
Lava sa for siden:
WOW!!! Gratulere så mye! Veldig bra jobbet, du skal være stolt av deg selv! :heia:
Ønsker lykke til videre, kjempeflink har du vært! :klem:
blåbær sa for siden:
Gratulerer, det er virkelig imponerende!
aslaug sa for siden:
En fantastisk jobb har du gjort, vær stolt av deg selv!! Lykke til videre:D:D
Tropika sa for siden:
En fantastisk jobb det står utrolig mye respekt ut av..
Orkide sa for siden:
Gratulerer med fantastisk resultat, og lykke til videre.
Borghild sa for siden:
Fenomenalt godt gjort. Ønsker deg masse lykke til videre. :D:D
Ferskenbeinet sa for siden:
Utrolig bra! Gratulerer!
Konkelimonke sa for siden:
Fantastisk bra jobba!
Du er knallflink :D
streber sa for siden:
IMPONERT! Så dyktig du har vært!
Georgine sa for siden:
Du har gjort en kjempebragd!!! :heia: :heia: :heia:
Vettel sa for siden:
Denne veier 50 kg, en hel rissekk!
image.made-in-china.com/4f0j00FvYtjzOPHDca/50kg-Woven-Kraft-Paper-Bag.jpg
bekaa sa for siden:
imponert!! gratulerer:D
Snorkfrøken__ sa for siden:
Gratulerer!!!!;)
Nannah sa for siden:
Kjempeinnsats!!! :heia:
raskall sa for siden:
Takk for alle gratulasjoner.
Nå starter den virkelige kampen mot "ferdig-tankene". Jeg har vært her flere ganger før og følt meg ferdig. Så har alle kiloene kommet tilbake med renter.
Jeg kjenner ferdig-tankene trykke på nå også, men jeg håper jeg klarer å kjempe dem vekk. Denne gangen er det permanent. Jeg SKAL ned under 100 kilo og jeg SKAL FORBLI under 100 kilo til jeg dør.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.