elian sa for siden:
....må virkelig ha lite å fordrive tida si med, når de finner opp sånne lover.....
elian sa for siden:
....må virkelig ha lite å fordrive tida si med, når de finner opp sånne lover.....
Aline sa for siden:
:rolleyes:
Mila sa for siden:
Haha, ja leste den der jeg å... skulle tro de lagde reglene bare for å ha noe "morsomt" å bedrive tida med, og fordi de KAN gjøre det, helt på tur...
Anne sa for siden:
Ja, må flire jeg og... :eek: Huff stakkars mennesker, som må leve under sånne regimer:cool:
Summer sa for siden:
Sier ikke det seg selv da?
Intelligente kvinner er en trussel...;) :D
friflex sa for siden:
Hehe, denne var tragikomisk. Du har virkelig saumfart VG i dag ser jeg Elian;)
Men har jaggu vært en del rare lover i Norge oppgjennomtidene også. Husker en av foreleserene våre på jussen fortalte om en del gode gamle lover som hadde vært:)
Morsomste historien vi fikk var forresten ikke en lov, men en gammel dom fra før DNA-testens tid.
Det var en liten gutt, person A, som hadde en mor, person B, som ikke var sikker på hvem som var faren til person A. Ingen ville ta på seg farskapet, så det ble farskapssak, der det stod mellom person C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S og T om hvem som var barnets rette far. Skal si hun hadde stått på:rulleøyne
Hehe, juristhumor kanskje, men jeg syntes den var morsom:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.