Gressenka sa for siden:
Er det vandlig å ha en pausedag i uka?:confused: Vi har ikke det altså. bare veit om noen som har det...
Gressenka sa for siden:
Er det vandlig å ha en pausedag i uka?:confused: Vi har ikke det altså. bare veit om noen som har det...
Sunroad78 sa for siden:
Eg trur ikkje at eg ville hatt det. Eg har vore ganske streng med meg sjølv og berre drukke vatn, masse vatn, bortsett frå ein lavkarbomojito i helga, ikkje ete snop sida forrige tysdag og hatt ganske god kontroll og holdt meg rundt 15 karbs og gått ca 30 min kvar dag, dermed har eg gått ned utrulige 5,1 kg på 5 daga!!
Gracella sa for siden:
For å si det slik: ville du hatt en røykedag i uka hvis du hadde sluttet å røyke??
Eller rådet en tørrlagt alkoholiker/avvendt narkotikamisbruker til å drikke/ta et skudd en gang i uken??
Sånn bare for å opprettholde suget? ;)
"Oppkarbingsdager" er for bodybuildere.
Sunroad78 sa for siden:
Godt sagt Gracella :D
Borghild sa for siden:
Kjenner et par stykker som tok seg pausedag hver lørdag. Tok ikke lang tid før de var tilbake til sine gamle spisevaner. Karber skaper et behov for mer sukker og karusellen er i gang.
Gressenka sa for siden:
Hehehe, nei ALDRI!:D
Jeg slutta å røyke da vi skulle begynne å prøve å få snuppa vår, og da slutta jeg på dagen! Ikke noe nedtrappin eller noe. Cold turkey! Funka det:D
Isa88 sa for siden:
Hvis en spiser litt karbohydrater i løpet av dagen, hva bør en spise resten av dagen da egentlig? lavkarbo eller lavkalori, men med likevel lite karbohydrater?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.