< Tilbake til oversikten

Maser litt ... igjen ...

Tvilling82 sa for siden:

Håper dere bærer over med meg, og kan hjelpe meg litt.
Som sikkert flere av dere har fått med dere, har jeg slitt med vektnedgangen siden midten av mai. La på meg 6kg etter en sprekk for 4 uker siden, og bare gått ned 4 av de igjen. Har vært i ketose hele veien ellers.
Vurderer nå en pause hvor jeg heller går over på generell lavkarbo, og unngår ketose for å se om det kan gi kroppen et spark bak igjen. Samtidig får jeg liksom ikke meg selv til å gjøre det... Skummelt å bryte ketosen igjen.
Hva anbefaler dere?
Har iaf endelig kommet dit at jeg ser mulighetene isteden for begrensningene på lavkarbo :) Det er deilig :) Ønsker meg bare de ekstra enegien også... ;)

Tvilling82 sa for siden:

Ingen av dere som har en formening om hva jeg gjør lurest i å velge? Fortsette i samme tralten og håpe det løsner igjen snart, eller ta en pause på generell lavkarbo?

loone sa for siden:

Jeg er ikke noe ekspert på hverken lavkarbo eller ketolysekuren, men selv ville jeg i alle fall fortsatt på ketolysekuren!:)
4 kg ned på 4 uker er kjempebra! Du går jo ned i vekt, selvom det er de samme kiloene en gang til. Kjedelig at det skal få så stort utslag på vekta etter en sprekk, men det er jo sånn at man ikke får "sprekk-kiloene" av like hurtig som de kom på desverre=\

Lykke til uansett hva du velger å gjøre :)

karikins sa for siden:

Det finnes et ordtak som sier: "Skomaker, bli ved din lest!".
Hadde jeg vært deg, ville jeg fortsatt som før, på Ketolyse.
Er du blitt overbevist om at dette er kostholdet for deg, synes jeg du skal satse på det - 100%.

Lykke til! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.