< Tilbake til oversikten

Ikke bli en low-carber! Slutt heller å spis....

elian sa for siden:

Veldig lurt........ :confused:

Hurley på beinhard diett

(VG Nett) Supermodellen Liz Hurley (39) røper at hun legger seg sulten hver kveld.

[center]Av [url="javascript:void(window.open('http://www.vg.no/tips/?til=[email protected]', 'popup', 'width=450,height=500,scrollbars=no'));"]CATHERINE GONSHOLT IGHANIAN[/url]

[/center]
STRENG MOT SEG SELV: Sylslanke Liz Hurley (39). Foto: EPA
VG Nett følger:
Hot fra Hollywood
Moter og modeller
Liz Hurley
Slanking

FILMEXTRA Elizabeth Hurley THE WEIGHT OF WATER BEDAZZLED - FANDEN ER LØS AUSTIN POWERS: SPIONEN SOM SPERMET MEG EDTV AUSTIN POWERS - AGENTEN SOM KOM UT AV FRYSEREN SPY HARD

Liz, som fyller 40 år i juni, spiser bare ett ordentlig måltid om dagen. Snacks og godteri er tabu. Det eneste Liz kanskje unner seg av godsaker i løpet av dagen, er seks rosiner eller en banan.

• Jeg spiser svært lite frokost, og ikke stort mer til lunsj. Det eneste måltidet jeg tillater meg, er middag, forklarer Liz til avisen London Evening Standard.

Ikke lett

39-åringen forklarer at den strenge dietten er årsaken til at hun klarte å gå ned i vekt etter at hun fødte sønnen Damian for to år siden. Men lett har det ikke vært.

• Det var grusomt å måtte gå så mye ned i vekt, sier Liz - som la på seg mange ekstra kilo under graviditeten.

• Da jeg endelig begynte å synes at jeg så tynn ut igjen, gikk jeg på vekta. Den viste at jeg fortsatt var overvektig. Et deprimerende øyeblikk, forklarer Liz og legger til at hun styrer unna nymoderne slankekurer som for eksempel Atkins-dietten.

• Jeg er gammeldags og holder meg til lavkalori-dietter. Hver kveld legger jeg meg sulten, innrømmer den britiske stjernemodellen.

Aline sa for siden:

sukk sier jeg bare...!!

det værste er jo de som leser det og tenker at "det var lurt, det prøver jeg"..

Gamla sa for siden:

Ja,så dum kan noen være!!!

Nille sa for siden:

....nå er ikke dama akkurat kjent for å ha stått først i køen da vettet ble delt ut. Ikke den skarpeste kniven i skuffen dette nei ! :p

....stakkar ....;)

luringen sa for siden:

Verst for henne...kroppen klarer ikke leve sånn på sikt vettu. HUn eeeeser ut når hun blir litt eldre..fnis

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.