< Tilbake til oversikten

Hurra, endelig tilbake til 70-tallet

Lillemy71 sa for siden:

I 1996/97 var jeg et år i USA og da gikk jeg ned (!!!!! - jadda jeg gikk ned) 10 kg og vekta landa på ca 66 kg. Husker jeg var så fornøyd med meg selv og var flink med trening og mat etter at jeg kom hjem for denne vekta skulle jeg holde. Men så begynte alle problemene og vekta gikk oppover og av og til, med en kraftanstrengelse, litt nedover. Tilslutt stoppa vekta på langt over 90 kg og det har den vært i minst 10 år nå.

Her før jul begynte jeg på spis-deg-slank opplegget mest pga av at magemålet var blitt enormt (mye stress og problemer gjorde at alt la seg på magen), men også pga av matallergier. Dette har virket både på vekt og helse og da har psyken også fått det mye bedre, så nå går det bare en vei og det er nedover.

I dag kunne jeg konstatere at jodda jeg er på 70-tallet. Har egentlig veid inn på 70-tallet de to foregående ukene også, men ville bare være sikker på at det var permanent for vekta har hoppa opp og ned etter en lang stillstand.

SÅ HURRA for meg og alle andre som har gått ned i vekt :heia::heia::heia:

wollafruen sa for siden:

Gratulerer!!! Så herlig når det går rette veien. Utrolig flink har du vært!

morthy sa for siden:

Er det ikke rart hvordan kiloene sniker seg på uten at vi merker det? ;)
Gratulerer med fint resultat! Denne gangen er du obs når kiloene prøver seg igjen :)

Trulte67 sa for siden:

Gratulerer!!!!

Queen of Wands sa for siden:

Gratulerer! Det må være deilig...

Lillemy71 sa for siden:

Tro du meg her var det ikke et kilo som sneik seg på uten at jeg var smertelig klar over det, men har et veldig anstrengt forhold både til mat og meg selv så jeg klarte ikke å snu trenden på egen hånd. Men etter å ha fått mye hjelp har psyken det mye bedre og da var det straks lettere å ta tak i vektproblemene.

blåbær sa for siden:

Gratulerer så mye! Jeg er snaaart på vei etter! Og jeg gleder meg. For et nytt titall er stort!

Smugspiser sa for siden:

Gratulerer så mye! Så flink du er!!

streber sa for siden:

Så bra, dyktig er du!:)

Lillemy71 sa for siden:

Tusen takk alle sammen :)

Synes det er deilig å kunne dele en slik gla' nyhet og kan jeg klare det som har vært overvektig hele livet (joda helt sidne barndommen - skal bare se 1. klasse bildet mitt - klumpen!!) og hatt utrolig mye motgang i livet, kan alle klare det.

Det krever en del tolmodighet og ikke minst hjelp utenfra til å få orden på alle de tingene som surrer og går i hodet. Men det kan la seg gjøre, for alle, men hodet må være med - skikkelig med :p

Nå er neste mål om komme ned i mot 70 blank og en ekstra bonus er det om jeg kommer tilbake til 60-tallet, da blir det et par nye Louboutin sko :D

Nå må jeg bare trene litt mer for grevinneslengen er blitt ofsleg stor, rompa holder ikke blyanttesten og jeg er alt for svak i overkroppen, men det skal jeg klare, kan klare alt nå......:visemuskl:visemuskl

I'm on the top of the world :heia::heia::heia:

Photobscura sa for siden:

Hurra! Åh, søttitallet, ja! Her er det stas å være :D. Jeg var så vidt innom for snart to år siden, og så vaket jeg litt over. Nå er jeg nede i siste halvdel, og det føles vidunderlig!
Gratulerer så mye! :heia:.

Duuu, jeg har alltid lurt på hva blyanttesten er?!

Lillemy71 sa for siden:

Hehehe - blyanttesten ja.....:D

Dvs at man legger en blyant akkurat der rompa går over til låret også stiller man seg rett opp og ned. Dersom blyanten blir hengende fast, dvs at man har en rynke/skrukke der, holder den ikke blyanttesten. Blyanten skal ikke henge fast, da har man sprettrumpe :D

Jeg har ikke det lengre for jeg har mistet såpass med fett og ikke trent nok så den er blitt litt "hengete". :o

Photobscura sa for siden:

Åh, ja, stemmer. Der feiler nok jeg også, men det er rett og slett fordi jeg ikke har så mye rompe å snakke om.

Dortemor sa for siden:

Hurra for deg :heia: og alt du klarer! Kjempe-inspirerende!

julber86 sa for siden:

Hipp hurra for deg!! Jeg vet hvor deilig det føles.. Begynte på Ketolyse i slutten av Mai (med et lite opphold i midten av Juni, hvor jeg skeia ut litt.. kremt) og har nå gått ned 11 kilo!! JIPPII... :D Begynnervekten var på hele 89 kilo!!!! Og nå er jeg på 78.. (skal fortsatt ned 10 kg til, men et sted må man jo begynne, og det er utrolig motiverende å se at vekten går ned!!) Vet akkurat hvordan du føler deg, så jeg må få gratulere deg med flott resultat :D

Lillemy71 sa for siden:

Gratulerer til deg også :heia::heia::heia:

Biggie Small sa for siden:

Gratulerer LilleMy :)

mvh
BiggieS

Pearl sa for siden:

Godt jobbet jente. :blomster:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.