Hun er sekstisju. Har nå gått på ketolyse/atkins i ni mnd, og det er blitt livsstil for henne! Legen heier. Hun sier hun har blitt mett for første gang i sitt liv. Hun begynte ved str 46/48. Hun jobber seg nå inn i str 40 og har gått ned 16 kg! Er det ikke flott??
Så bra! :) Jeg skulle også gjerne visst hvordan hun kom på LCHF - for jeg har prøvd i flere å få min mor til å gå over på LCHF. Hun plager seg selv med gamle myter fremdeles, og det nytter ikke hva jeg enn sier... Hun bruker et lass med piller om dagen, har høyt blodtrykk og hele pakka man får i voksen alder av et langt liv med karbospising.
Min svigermor er på slankekur og spiser derfor knekkebrød med brunost, men har kuttet ut smøret... sukk
Mens jeg gumler rugsprø med smør og hauger med makrell og går ned i vekt! :D Eller fiberrik med smør, philadelphia og friske jordbær! For ikke å snakke om alle de deilige middagene med rømme og smør! :sikle:
Men svigerfar mener at så lenge man ikke kan unne seg et knekkebrød med brunost så kan det være det samme. Jaja, det er ikke jeg som har et livmål som sikkert er godt over meter'n og tresifret vekt... Og at det er melkesukker i misværost tror han ikke noe på for den er jo ikke noe søt! :(
Vel, hun har lest Atkins 2002 (den siste engelske) og har kjøpt tilskudd hos Torkil (for det er praktisk). Og så har hun lest induksjonskapitlet i forumet for Atkins og lest rundt ketolyseboka. Og så har hun meg :p... Jeg gikk selv ned 12 kilo på Atkins/Ketolyse.
Det tok ikke langt tid før hun fikk teken på det og det at hun etter en uke ble METT for første gang i sitt voksne liv var vel nok til at hun trivdes.
Hvem kan vel klage over å spise egg og bacon nesten hver frokost :D
Nå som hun er så langt inni det går det også bra å skeie ut litt, selv om hun får litt hangover ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.