I alle år har mammas kurrygryte vert en av mine favorittrettar. Etter at eg begynte på ketolysekuren tenkte eg ikkje over den retten lenger, men da eg kom på det, fann eg raskt ut at eg faktisk kan ete det fortsatt, berre ved å kutte ut risen! Denne retten har eg og min ektemann hatt i to daga på rad no, og det er så farlig godt at man berre måå ha meir :sikle:
Skjær opp paprika og skinke og "surr" det deretter ilag i ei steikepanne til det blir litt smågyllent. Ha rømme og matfløyte ilag oppi ein kjele. Bland det godt, og ha deretter oppi paprikaen og skinka. Kurry bestemme ein sjølv kor mykje ein vil ha oppi, det er berre å smake seg fram til ein blir nøgd. Kok deretter ris i ein anna kjele, også er det klart for servering. :-) Kjempeenkelt og fantastisk godt!
Eg veit ikkje kor mange karbohydrat denne retten innehelde, men det kan da ikkje vere såå mykje ;)
Jeg prøvde å lage denne til middag i dag. Gjorde litt om på den og hadde i blomkål, brokkoli, sopp og kylling. Det ble kjempe godt. Tusen takk for tipset :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.