HildeT sa for siden:
Var på helsekosten og kjøpte soya protein idag, men når jeg kom hjem såg jeg at det stod strawberry på den......:confused: Har jeg kjøpt feil????
HildeT sa for siden:
Var på helsekosten og kjøpte soya protein idag, men når jeg kom hjem såg jeg at det stod strawberry på den......:confused: Har jeg kjøpt feil????
martefie sa for siden:
Det kommer an på hva du skal bruke den til... Soyaprotein med jordbærsmak er nok mest egnet til shakes og ikke så egnet til brød...
HildeT sa for siden:
ja det var brød og pizzadeig jeg skulle bruke det til, men da får jeg finne på noe annet til kvelds ikveld :rolleyes:
Lillemy71 sa for siden:
Pizza med jordbærsmak - kan jo bli interessant det gitt :D
Vet det finnes masse oppskrifter her inne på brød og pizza (forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29208) der du ikke trenger soyaprotein, og personlig synes jeg det er mye bedre uten soyaprotein, men det er jo smak og behag :p
HildeT sa for siden:
Hehe, ja d var intresant skal jeg si dere, måtte jo lage denne her røra bare for å se/smake hvordan den ble, anbefales IKKE, gikk rett i bosset :D
Så da ble det pizza uten bunn ikveld, nam nam :)
Lillemy71 sa for siden:
Åhh føsja meg. kan tenke meg det var guffent ja :eek: Har bare prøvd å drikke sånn proteinshake med jordbærsmak og den kom nesten i retur. Pizza uten bunn fønker heldigvis det også ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.