< Tilbake til oversikten

frokost på induksjon?

Twoflower sa for siden:

Er det noen som har forslag til en kresen kjøttspiser til alternative frokoster enn bacon og egg? I morges lagde jeg meg eggedosis av to egg og et par teskjeer Splenda. Godt, men kanskje ikke akkurat det beste å starte dagen med :rodme:
Men jeg strever litt med å finne ut hva jeg kan lage til frokost, som er kjapt og greitt. Jeg er heller ingen morgenperson så jeg holder meg under dyna lengst mulig før jeg må opp og på jobb :)
Ellers bruker jeg å lage meg smoothies til frokost, veldig godt. Men under induksjonsfasen kan jeg jo ikke spise noe frukt eller bær :(
Alle forslag mottas med takk :)

Victory sa for siden:

Spiser du fisk? Hva jeg ofte gjør er og steke laksefileter i folie til middag, så tar jeg den som er igjen til frokost. Gjerne sammen med eggerøre eller kokt egg...
:)

Twoflower sa for siden:

Ja jeg spiser en god del fisk, og det var jo en lur ide :)

Rin sa for siden:

Egg kan varieres voldsomt også... mine frokoster involverer enten stekte egg, kokte egg, eggerøre, eggesalat, omelett, spinat-frittata, eggemuffins... mange oppskrifter her på forumet.

Andre alternativer som passer for induksjon, tja, en blandet salat er jo greit hvis ting er klare i kjøleskapet. Middagsrester er alltid en vinner. :cool:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.