< Tilbake til oversikten

"Fylla's" innvirkning på vektnedgang

stefanvp sa for siden:

Hei!

Noen som har noen erfaringer om hvordan en skikkelig fyll påvirker vektnedgangen? Tenker da ikke på et glass vin eller 2, men skikkelig full pakke :-)

Har drivi på med lavkarbo siden 15. April, og gått ned 27 kilo. Så er veldig fornøyd med det, men man tenker jo tanken at det sikkert hadde vært enda mer om man hadde holdt seg mer eller mindre edru hele tia :)

Vært på skikkelig fylla en 8-9 ganger på disse 3 månedene. (En helflaske ++) :o Og ser jo det at for min egen del så er jeg skikkelig i underskudd på vann dagen etter. Også går det opp og ned noen dager før det stabiliserer seg.

Virker som om de fleste er veldig forsiktige med alkohol og lavkarbo, men regner meg jeg ikke er den eneste som ramler utpå i blant!? (Håper hvertfall ikke det...)

Mvh

Stefan

Ferskenbeinet sa for siden:

Om jeg først skal ha alkohol, så gjør jeg det skikkelig altså! ;) Men som småbarnsmor så er det ikke så ofte jeg får gjort det nå lenger. Det blir gjerne en gang annenhver måned eller så. Vekta har ikke gått opp etter de gangene, men om det hadde vert hver helg hadde det nok blitt anderledes! Prøver å holde meg til lavkarbo øl om jeg er på hjemmefest hvertfall.

Rin sa for siden:

Hvis det skulle gått fortere enn 27 kilos vekttap på tre måneder hadde det vel ikke vært annet enn løshud igjen av deg? :cool:

Har ikke inntrykk av at folk flest går inn for å være forsiktige med alkohol på lavkarbodiett, men opplever at de har lavere toleranse enn før, oftest. Selv drikker jeg sjelden eller aldri, men står aldeles stille vektmessig likevel. :rolleyes:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.