Rosea sa for siden:
Er det noen andre som abonnerer på det nye svenske LCHF-magasinet? Jeg har mottatt første nummer, og synes det er veldig bra. Kan anbefales.
Rosea sa for siden:
Er det noen andre som abonnerer på det nye svenske LCHF-magasinet? Jeg har mottatt første nummer, og synes det er veldig bra. Kan anbefales.
Smugspiser sa for siden:
Hvor abonerer du på det fra? Tror du det kanskje kan komme på Narvesen etterhvert? JEg har ikke råd til å abonere, men kanskje kjøpe et blad innimellom..
Rosea sa for siden:
Jeg fant det via siden til kostdoktorn.se, men du kan gå inn på [url]www.lchfmagasinet.se[/url], der kan en bestille abonnement. Det koster 250 SEK for de som bor utenfor Sverige, og kommer ut 4 ganger i året. Det kan vel tenkes at det kan kjøpes i løssalg her, har ikke sett det, men det er jo ganske nytt da.
scartz sa for siden:
Jeg tenkte kanskje å kjøpe VOF - Vitenskap og Fornuft, det virket veldig bra. (jeg sliter med å lese svensk! :p) Håper det kommer i løssalg på typisk Narvesen! :) Dyre magasiner...
Echo sa for siden:
Jeg abonnerer også. Har fått begge numrene. Ser bra ut foreløpig:D
Øystein sa for siden:
Når kommer 1. utgave av vof? Trodde jeg hadde bestillt abonement, men blei litt i tvil nå :rolleyes:
Kjetilsen sa for siden:
I salg fra september står det på nettsiden
Øystein sa for siden:
Ok. Må finne ut om jeg har bestillt da. Bestiller jeg på nytt, så blir det vel 2 abonement på meg.
Nerthus sa for siden:
fått faktura i dag jeg - nå betalt :) så da antar jeg det kommer i posten i september en gang...
blåbær sa for siden:
Samme her! :) Hadde ikke fått noen respons før jeg fikk den fakturaen. Er veldig spent på det bladet, og gleder meg til det kommer!
unaturligslank sa for siden:
Hva slags innhold er det i bladet?
Rosea sa for siden:
Det står mye forskjellig om mat, helse og vektkontroll i forhold til lavkarbokosthold, intervjuer med LCHF-foregangspersoner som f.eks. Sofie Hexeberg og Annika Dahlqvist, og mye annet.
Hittil er det bare utkommet 2 utgaver, men jeg synes det er et bra blad.
Nerthus sa for siden:
2 utgaver? Den første kommer jo ikke før i september? Eller har jeg misforstått?
edit: nå så jeg at du kommenterte den svenske utgaven ;)
scartz sa for siden:
Har VOF kommet ut? :)
blåbær sa for siden:
Jeg har ikke fått det ennå. Venter i spenning :)
Zillah sa for siden:
VOF på Facebook oppdaterte i ettermiddag at bladet er på veg ut til abonnentane, så det kjem nok snart i postkassa, og bladhyllene :)
Nerthus sa for siden:
Fant VOF i postkassa i dag!!! :D
Nerthus sa for siden:
Åååh så fornøyd - så mye interessant lesing!! koserseg
grotingeling sa for siden:
:ja:
Nerthus sa for siden:
hahaha - ja omtrent sånn ser jeg ut når jeg leser VOF lerhøyt
lisabenedikte sa for siden:
Jeg abbonerer på LCHF - magasinet, og har fått tre nummer. Jeg kan vidreselge LCHF - Magasinet til medlemmer i forumet hvis det er nok interesserte. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.