< Tilbake til oversikten

LCHF-magasinet

Rosea sa for siden:

Er det noen andre som abonnerer på det nye svenske LCHF-magasinet? Jeg har mottatt første nummer, og synes det er veldig bra. Kan anbefales.

Smugspiser sa for siden:

Hvor abonerer du på det fra? Tror du det kanskje kan komme på Narvesen etterhvert? JEg har ikke råd til å abonere, men kanskje kjøpe et blad innimellom..

Rosea sa for siden:

Jeg fant det via siden til kostdoktorn.se, men du kan gå inn på [url]www.lchfmagasinet.se[/url], der kan en bestille abonnement. Det koster 250 SEK for de som bor utenfor Sverige, og kommer ut 4 ganger i året. Det kan vel tenkes at det kan kjøpes i løssalg her, har ikke sett det, men det er jo ganske nytt da.

scartz sa for siden:

Jeg tenkte kanskje å kjøpe VOF - Vitenskap og Fornuft, det virket veldig bra. (jeg sliter med å lese svensk! :p) Håper det kommer i løssalg på typisk Narvesen! :) Dyre magasiner...

Echo sa for siden:

Jeg abonnerer også. Har fått begge numrene. Ser bra ut foreløpig:D

Øystein sa for siden:

Når kommer 1. utgave av vof? Trodde jeg hadde bestillt abonement, men blei litt i tvil nå :rolleyes:

Øystein sa for siden:

Ok. Må finne ut om jeg har bestillt da. Bestiller jeg på nytt, så blir det vel 2 abonement på meg.

Nerthus sa for siden:

fått faktura i dag jeg - nå betalt :) så da antar jeg det kommer i posten i september en gang...

blåbær sa for siden:

Samme her! :) Hadde ikke fått noen respons før jeg fikk den fakturaen. Er veldig spent på det bladet, og gleder meg til det kommer!

Rosea sa for siden:

Det står mye forskjellig om mat, helse og vektkontroll i forhold til lavkarbokosthold, intervjuer med LCHF-foregangspersoner som f.eks. Sofie Hexeberg og Annika Dahlqvist, og mye annet.
Hittil er det bare utkommet 2 utgaver, men jeg synes det er et bra blad.

Nerthus sa for siden:

2 utgaver? Den første kommer jo ikke før i september? Eller har jeg misforstått?

edit: nå så jeg at du kommenterte den svenske utgaven ;)

scartz sa for siden:

Har VOF kommet ut? :)

blåbær sa for siden:

Jeg har ikke fått det ennå. Venter i spenning :)

Zillah sa for siden:

VOF på Facebook oppdaterte i ettermiddag at bladet er på veg ut til abonnentane, så det kjem nok snart i postkassa, og bladhyllene :)

Nerthus sa for siden:

Fant VOF i postkassa i dag!!! :D

Nerthus sa for siden:

Åååh så fornøyd - så mye interessant lesing!! koserseg

grotingeling sa for siden:

:ja:

Nerthus sa for siden:

hahaha - ja omtrent sånn ser jeg ut når jeg leser VOF lerhøyt

lisabenedikte sa for siden:

Jeg abbonerer på LCHF - magasinet, og har fått tre nummer. Jeg kan vidreselge LCHF - Magasinet til medlemmer i forumet hvis det er nok interesserte. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.