somaya sa for siden:
Var å kjøpte på helsekost igår og ene posen til 35,- hadde 25 karber pr 100gr mens den andre som var litt dyrere hadde bare noen få karber, 3 om jeg husker rett. Noen som vet hvorfor?
somaya sa for siden:
Var å kjøpte på helsekost igår og ene posen til 35,- hadde 25 karber pr 100gr mens den andre som var litt dyrere hadde bare noen få karber, 3 om jeg husker rett. Noen som vet hvorfor?
kennygirl sa for siden:
Jeg kjøpte en pose på Ica Maxi, den inneholder bare 3,1 karber pr 100 gram. Kanskje den andre typen på helsekosten var laget med sukker???
somaya sa for siden:
Det kan godt hende siden det var så stor forskjell. Skal prøve å huske å sjekke innholdsfortegnelsen neste gang og ikke bare hvor mange karber, fett, protein etc ;)
Sikkert billigere på butikk, hvor mye betalte du? Pakken jeg kjøpte kosta ca 45,- tror jeg. Det er 500gr og merket er spielberger. 3,1 karber i den også
kennygirl sa for siden:
Samme merket jeg kjøpte også. Husker ikke hva de kostet, rundt 30-40 tror jeg...
somaya sa for siden:
Ok. Takk for svar :)
Nurk sa for siden:
Eh...hva bruker dere soyaflokker til egentlig?
krio sa for siden:
Lurer også på hva d er?? Aldri hørt om d.
kennygirl sa for siden:
Det ser litt ut som bitte små cornflakes, er laget av soya og brukes til frokostblanding, i brød o.l. :)
Nurk sa for siden:
Aha! Takk for svar! :)
Idarull sa for siden:
noen som vet hva det heter på engelsk? flakes?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.