< Tilbake til oversikten

Nybegynnerfeil?

entotre sa for siden:

Hei!

Har gått på lavkarbo i ca. 2 uker og gått ned fra 70 - 67 kg. Alt har gått veldig fint,og maten er god. Helt til i natt. Eg våknet kl 05.00 av utrolig sterke kramper i magen, og holdt på å besvime på vei ut til toalettet. Mest sannsynlig pga. lite væske som førte til forstoppelse. Derfor har eg idag tatt meg selv i nakken og kjøpt inn diverse vitaminer og prøver å drikke minst 3L. vann for dagen. Mitt spørsmål er om det holde med følgende vitaminer?
C-vitamin
Magnesium
vitaplex sin vitamineral
tran

Rin sa for siden:

Hvis du spiser ketogent kan det være lurt å orientere seg etter innholdet i ketolysetablettene, siden de er satt sammen spesielt med tanke på hva man da trenger. Såvidt jeg husker er det magnesium, sink, selen, krom og kalium i all hovedsak, og gjerne tran/omega3 i tillegg.

Ellers tror jeg nok magnesium kan være svaret på den opplevelsen du hadde, jeg blir i alle fall som stein i magen om jeg glemmer de tilskuddene. :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.