Gressenka sa for siden:
Er det slik at en MÅ trene for at kuren skal ha noen som helst effekt?
Jeg går på zumba en gang i uka, men nå har instruktøren vår ferie:( Jeg regelrett HATER å trene, og zumba er det eneste som ikke kjeder vettet av meg:p
Gressenka sa for siden:
Er det slik at en MÅ trene for at kuren skal ha noen som helst effekt?
Jeg går på zumba en gang i uka, men nå har instruktøren vår ferie:( Jeg regelrett HATER å trene, og zumba er det eneste som ikke kjeder vettet av meg:p
Trulte67 sa for siden:
Du må overhodet ikke trene for å gå ned i vekt. Ihvertfall må ikke jeg det. Jeg går noen turer nå & da, men trener aldri!
Rin sa for siden:
Jeg kan ikke trene, pga sykdom, men har gått ned mange kilo med ketolyse-mat likevel. Det jeg utøver av aktivitet er bare veeldig bedagelige spaserturer av varierende lengde.
lurveknotten sa for siden:
Man skal helst ha en 30 minutters fysisk aktivitet hver eneste dag når man går på ketolysekuren. Da snakker vi ikke om intens bodypump på Sats-type trening, men en spasertur i greit tempo. Det er viktig for insulinet i blodet :-)
Sunroad78 sa for siden:
Eg går 30 min i raskt tempo kvar dag, og 1-2 gongar i veka prøvar eg å gå litt lengre (i dag gjekk eg i 53 min). Men eg lurar på om vi ikkje treng styrketrening? Eller går det greitt å vente litt med det til kroppen min har krympa en del først (er ikkje så lett med 109,5 kg)??
Krstle sa for siden:
De som går på UIA for å bli kosthold og trenings eksperter lærer på skolen at du trenger ikke fysisk og trene, men holde deg i bevelelse. Ergo: husarbeid går under de 30min. Det fungerer også hvis du tar trapp i stedet for heis osv.
Super trim: Luking i hagen:) Såvidt jeg har hørt skal dette forbrenne en del.. :p
Nuvian sa for siden:
Du må ikke men du går nok kjappere ned hvis du trener også, er nok med en gå tur på 25-30min per dag eller jogge rundt 10-15 min per dag, er ikke flink til og vedlikeholde det selv men jeg driver med styrke trening 2-3 ganger i uka, så jeg bruker kroppen nok.
Finn noen og gå sammen med, da er det faktisk veldig trivelig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.