Begynte med ketolyse for 6 dager siden og har målt ketose med KetoDiabur 5000 eller noe slikt som jeg kjøpte på apoteket. De skal vise både ketose og om man har gukose i urin.
Fikk for første gang et VELDIG svakt og LITE lilla utslag på en sånn stick i går kveld og var kjempehappy med det. Spiste kun litt ost og rekesalat, samt litt pepsi max den kvelden og gikk og la meg.
Tenkte at det sikkert ble bedre utslag i morges da jeg jo ikke hadde spist noe i løpet av natta og dermed burde ha brent av enda mer glukose og gått enda mer over på lipolyse. Men nei, stick'en ga ingen utslag i morges...
Noen fortalte meg at man ikke skulle måte om morgenen, men om kvelden, så målte igjen nå i kveld, og fikk lignende utslag som i går kveld, ca 1x2 millimeter stort svakt lilla utslag.
Det jeg lurer på nå, er om det har noe å si at det er så svake utslag når jeg får dem, og om det stemmer at man kun skal måle om kvelden?
Så fint at ALLE utslag er gokjent da, for da har jeg i hverfall to kvelder på rad som er greie nå :-)
Men stusser litt på det med at man ikke kan være LITT i ketose...er det ikke ikke slik at kroppen forbrenner litt glukose om man har det i seg, og resten fett - og dermed er litt i ketose? Og at man ved å kutte alle kh vil kunne få en større andel fettforbrenning, og dermed være mer i ketose?
Alright, kan herved konkludere med at KetoDiabur 5000 som jeg kjøpte på apoteket krever mye mer for å vise utslag enn Ketostix'ene fra Ketolyse.no. Har slitt veldig med å få utslag på KetoDiabur-greiene fra apoteket, men testet en av ketostix'ene fra ketolyse som kom i posten i går, og den ble kraftig rosa/lilla over det hele :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.