Tøtta sa for siden:
Jeg var ivrig her inne for noen år siden, og har nå starta opp igjen, men har jo glemt det meste. Så trenger en oppskrift på en enkel dressing. Og forresten: er kesam bra å bruke?? :confused:
Tøtta sa for siden:
Jeg var ivrig her inne for noen år siden, og har nå starta opp igjen, men har jo glemt det meste. Så trenger en oppskrift på en enkel dressing. Og forresten: er kesam bra å bruke?? :confused:
Photobscura sa for siden:
Kesam har jeg aldri brukt, men de to enkleste dressingene jeg kan tenke meg, dersom de ikke er for fete for deg, da, mtp at du går på Lindberg er en slags Thousand Island-ish dressing som jeg enkelt lager med å blande majones og tomatpuré, ca blandingsforhold majones 4 og tomatpuré 1, har i litt salt og pepper og dill. Godt! Majones og dijonsennep, ca samme blandingsforhold med litt salt pepper, sitron og oregano er også godt, for å få en mildere smak (gjelder for begge dressinger) kan du ha i litt rømme, og da kan forsåvidt sikkert kesam brukes i stedet for.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.