Det regner i bøtter og spann her for dag nr 2 på rad. Torden og masse lyn i hele natt. Og jeg har gått tom for hva jeg skal fordrive tiden med. Mao jeg kjeder meg. Har fått så mye energi. :D
Tenkte jeg sdkulle spørre dere andre der ute hva dere gjør i samme situasjon. Kanskje jeg kan få noen nye ideer.:)
Alt som burde vært gjort for lenge siden: Rydde boden, lese alle de bøkene jeg aldri får lest, sette bilder i fotoalbum, vaske ut av kjøkkenskapene (kanskje ikke så lurt i tordenvær?), osv ...
Jeg er på jobb. Gjør en mengde ting her jeg ikke burde gjort. Irriterer meg over få innlegg her på forumet for eksempel! I går rydda jeg i en mengde barneklær hjemme å fikk ut noen annonser på finn. Det var deilig, sånne ting kverner i bakhodet på meg til det blir gjort! Idag skal jeg spa en mengde med jord, brette klær og vaske klær. Dette blir en meget spennende dag kjenner jeg! fnis
Lese bok eller i blader. Gå en tur (ta på regntøy ;) ) gå på besøk til noen,eller bare slappe av med god musikk. I dag har jeg fri. Tenkte jeg bare skulle "små shoppe" litt. Snart røyke kutt så er visst litt stressa og finner ikke helt roen...
Ikke så ille for meg, værst for barna - så vi har bakt muffins og boller i dag. Skulle en tur i badeland - men nå klager eldste på at han er kvalm og har vondt i magen - så da får vi satse på at film, ds'er og lego er tingen for han i dag.
Leser(masse), sykler(inne), vasker, rydder, snakker med venner, har gjester, besøker familie, syr, maler, er på Lavkarbo...og jobber:cool:...og litt trim på treningssenter:p(sier jeg så kjekt, enda jeg begynte for en uke siden:D), ordner med klær og legger planer for nye klær:cool:, spiser god mat med mann, ordner med ting jeg skulle ha gjort en stund i heimen,legger planer for hva jeg skal gjøre når finværet komer igjen:D
[quote=Ferskenbeinet;901888] Irriterer meg over få innlegg her på forumet for eksempel! quote]
Det gjør jeg også når jeg har fri/anledning til å sitte lenge på nettet... helt til jeg innser at muligens har alle andre også fri og bruker tiden sin til andre spennende ting enn å sitte på internett, hehe :rolleyes:
Hei på dere.:heia:
Skulle ha svart tidligere i dag, men plutselig kom jeg ikke inn på internett. Bevares så avhengig man blir av det.
Hei Blåbær.
Det ble rydding i kjøkkenskapene og masse til loppemarked ble tatt ut. God ide.
Kanutten, føler meg nesten som en "sutrekopp" jeg da når jeg kjeder meg etter 2 dager med regn med tanke på deg der oppe mot nord.
Håper sol og varme skal skinne på deg lenge nå. Kos deg med de 29.
Ferskrenbeinet - fniser litt med deg. Har mange sånne vaske- + ryddedager jeg også. Spesielt etter at 3 barnebarn har vært her. :D Ikke så spennende - men veldig ok når det er gjort.
Hei Piajo. Jo det er jo sant det med regntøy og tur. Men det fristet ikke i går. Tok et kaffebesøk da, med medbragt fløte og søtning. :p
Lykke til med røykeslutt. Jeg måtte ty til nikotin-tyggegummi, og det hjalp meg veldig. 4 1/2 år siden nå. LYKKE TIL!!!!:)
StegforSteg. Håper kvalme og magevondt er bedre på eldstemann i dag. Uansett god bedring til han. Håper dere kan bade og kose dere en dag senere.
Men jeg tror ikke jeg gidder vaske mer. He he.
Hei Anne. Tror du er en person med masse gå på mot. Blir i godt humør av å lese deg. :blomster:
Hei Veggpryd. Det kaller jeg riktig arbeidsfordeling. :D Lykke til med renoveringen, så spennende da.
Ja - Gracella du er inne på noe der. Tror nok ofte jeg disponerer dagen litt feil. :rolleyes: Hm
Ha en fortsatt flott kveld damer. Hyggelig å møte dere her inne.
Tja.. Med tre små i hus kan man ikke ligge på latsiden i alle fall.. Nå når de er lagt så ser jeg på alt jeg egentlig burde gjort.. Henge opp maskinen med klær f.eks.
Jeg holder på med scrapbooking. Det er veldig gøy, ganske enkelt og så får det meg til å føle meg så kreativ :) (selv om jeg egentlig ikker er det :P ) Og tiden flyr nåt jeg holder på med dette :D
Ja, det ar jeg tenkt på mange ganger, det ser så gøy ut og det blir så flott. Har masse bilder liggende. Vet du, det skal jeg virkelig begynne med. Kjempe tips - tusen takk. :heia:
De har endel scrapbooking ting på Nille som ikke er så dyrt. Kan være greit å begynne der, kjekt å ha endel å velge i når en holder på :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.