Begynte på søndag for 6 dager siden, vekta er gått ned med 2,2 kg! Er i ketose(det gikk på to dager) og har det bra! Spiser nok litt for lite grønt, skal lage meg en god salat etterpå....:)
, men sliter med veldig vondt i hode og en pyron ånde! Noen gode råd?
Hodepinen er desverre klassisk når man er i oppstartfasen av ketolyse. Nok vann, fett og ketolysepillene hjelper som regel!
Og nok grønnsaker er svært viktig så du får i det det du skal av vitaminer og mineraler!:heia:
Ånden kan skjules av Fribol- drops fra apoteket, store IFA eller litt kruspersille!;)
Gir seg som regel etter som kroppen venner seg til å bruke ketoner som brennstoff!:D
De første par ukene tok jeg en paracet når det var for jævl............
Vann/farris er alfa og omega.
Kaffe med fløte gjør at du får i deg mere fett, dermed mindre hodepine. Dette med kaffen er vel ikke så lurt under oppstarten, men det har berget meg mange ganger.
For de fleste blir ånden faktisk bedre etter hvert som kroppen venner seg til å bruke ketoner som brennstoff! Blir mindre "svinn", liksom!
God munnhygiene med daglig bruk av tanntråd og feks B12 kan hjelpe godt så lenge. Noen sverger til å tygge kruspersille, andre Fribol drops fra apoteket!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.