camryn sa for siden:
Måtte rydde i frysen og tok ut ein svær bolle med fiskesuppe i går. Har hatt til middag i dag men det er meir igjen... kor lenge held det seg i kjøleskapet no?
camryn sa for siden:
Måtte rydde i frysen og tok ut ein svær bolle med fiskesuppe i går. Har hatt til middag i dag men det er meir igjen... kor lenge held det seg i kjøleskapet no?
Ferskenbeinet sa for siden:
Det kommer litt an på når du frøs den også, var det samme dag den var laget feks? Eller en uke etterpå? fnis Uansett så burde du kjenne det på lukta når den ikke var ok lenger. Varma du alt opp idag igjen? Da tror jeg ikke jeg ville varma det en tredje gang...
camryn sa for siden:
:p Fraus ned samme dag som eg laga den trur eg, seinast dagen etterpå. Tenke. Ikkje har den stått i frysen i meir enn ca ei veke heller.
Har berre varma opp det eg åt i dag, resten står i kjøleskapet. Har ikkje så veldig lyst på suppe i morgon så prøver kanskje å strekke det til mandag da. Kanskje.
Har dårlig med luktesans men kan jo bruke gubbis som testsniffar. :rolleyes:
Ferskenbeinet sa for siden:
da går det nok helt fint til mandag!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.