Carisma sa for siden:
Da lagde du vel ike den kaken, men en lignende? ;) Mascarpone smaker jo ingenting sammenlignet med philadefia, og da vil jo kaken smake lite også.
Carisma sa for siden:
Da lagde du vel ike den kaken, men en lignende? ;) Mascarpone smaker jo ingenting sammenlignet med philadefia, og da vil jo kaken smake lite også.
Life_Tone sa for siden:
D er helt sant Carisma! :p
Men nå skal jeg også huske å si att den smakte bedre og mer etter noen dager!! Så den må tydligvis få satt seg litt, slik som d nok er med de fleste kaker man baker etter min mening :)
marjusen sa for siden:
Denne ble litt avangsert for meg ja. Spent på smaken. Hehw
marjusen sa for siden:
Huff, jeg er helt fjern idag jeg ve. Glemte å steke bunnen. Haha. Men ble god da. Ble en myke sjokoladenøttebunn. Jaja
Lulla84 sa for siden:
Jeg skal bake denne og den orginale i morgen. Jeg skal i bursdag til tantebarna mine på lørdag, og broren min har bestilt oreo kake :p Så da lager jeg med til meg også. NEMLIG :)
Lulla84 sa for siden:
Jeg finner ikke ketolysebakemix, kan jeg bruke noe annet ? Hvert i begge to helsekostene i byen, men de har det ikke. Kan jeg bruke cocosmel ?
Lulla84 sa for siden:
evnt mandelmel ?
Nnem sa for siden:
Jeg brukte malte mandler og det gikk bra.
Lulla84 sa for siden:
Flott da bruker jeg mandelmel :)
Lulla84 sa for siden:
jeg tok litt mandelmel og litt cocosmel i steden for. Det blei velidg bra.
scara sa for siden:
Jeg bestiller disse fra iHerb - de koster 5,97 USD for en pakke med 5 stk (altså 15 kjeks) - www.iherb.com/Atkins-Endulge-Chocolate-Cr-me-Sandwich-Cookies-5-Pack-1-2-oz-34-g-Each/40138
Titti sa for siden:
:sikle: da har de sikkert fått de kjeksene tilbake igjen, mener det ble slutt på de tidligere.
Kroll sa for siden:
Da har jeg også laget denne deilige kaken, og skal si det ble en suksess! Jeg brukte tagatose og ingenting kan bli bedre enn det!:)
Men selvsagt var det noe som gikk galt. Jeg brant kjeksene, noe som gjorde en del med bunnens smak. For å si det mildt :rolleyes: Men da vet jeg det til neste gang; når det står 15 minutter, betyr ikke det 25 minutter. De blir harde når de er avkjølt.. Typpisk.
Moogie sa for siden:
Så bra at noen har laget en lavkarbo variant av Oreokake! Denne skal jeg definitivt prøve ut :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.