< Tilbake til oversikten

Ferskenbeinets OREO-kake!

Carisma sa for siden:

Da lagde du vel ike den kaken, men en lignende? ;) Mascarpone smaker jo ingenting sammenlignet med philadefia, og da vil jo kaken smake lite også.

Life_Tone sa for siden:

D er helt sant Carisma! :p
Men nå skal jeg også huske å si att den smakte bedre og mer etter noen dager!! Så den må tydligvis få satt seg litt, slik som d nok er med de fleste kaker man baker etter min mening :)

marjusen sa for siden:

Denne ble litt avangsert for meg ja. Spent på smaken. Hehw

marjusen sa for siden:

Huff, jeg er helt fjern idag jeg ve. Glemte å steke bunnen. Haha. Men ble god da. Ble en myke sjokoladenøttebunn. Jaja

Lulla84 sa for siden:

Jeg skal bake denne og den orginale i morgen. Jeg skal i bursdag til tantebarna mine på lørdag, og broren min har bestilt oreo kake :p Så da lager jeg med til meg også. NEMLIG :)

Lulla84 sa for siden:

Jeg finner ikke ketolysebakemix, kan jeg bruke noe annet ? Hvert i begge to helsekostene i byen, men de har det ikke. Kan jeg bruke cocosmel ?

Lulla84 sa for siden:

evnt mandelmel ?

Nnem sa for siden:

Jeg brukte malte mandler og det gikk bra.

Lulla84 sa for siden:

Flott da bruker jeg mandelmel :)

Lulla84 sa for siden:

jeg tok litt mandelmel og litt cocosmel i steden for. Det blei velidg bra.

Titti sa for siden:

:sikle: da har de sikkert fått de kjeksene tilbake igjen, mener det ble slutt på de tidligere.

Kroll sa for siden:

Da har jeg også laget denne deilige kaken, og skal si det ble en suksess! Jeg brukte tagatose og ingenting kan bli bedre enn det!:)
Men selvsagt var det noe som gikk galt. Jeg brant kjeksene, noe som gjorde en del med bunnens smak. For å si det mildt :rolleyes: Men da vet jeg det til neste gang; når det står 15 minutter, betyr ikke det 25 minutter. De blir harde når de er avkjølt.. Typpisk.

Moogie sa for siden:

Så bra at noen har laget en lavkarbo variant av Oreokake! Denne skal jeg definitivt prøve ut :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.