Gressenka sa for siden:
Det var med noe annet enn egg til frokost i dag! Laga Oopsie rolls, en oppskrift jeg fant bland oppskriftene til Gerd. De er absolutt å anbefale, når man blir lei av egg.;)
Gressenka sa for siden:
Det var med noe annet enn egg til frokost i dag! Laga Oopsie rolls, en oppskrift jeg fant bland oppskriftene til Gerd. De er absolutt å anbefale, når man blir lei av egg.;)
Kitt sa for siden:
Godt å ha noe å variere med!:D
Laget du Gerds fyllte oopsie- ruller eller standard oopsier?
Gressenka sa for siden:
Lagde bare vandlig og stabla i høyden med pålegg:p Krydderost, salat, skinke, majones, tomat og vårløk på toppen! NAM!
Konkelimonke sa for siden:
I know!
Trur oopsiane har redda meg frå den visse død denne gongen (kanskje i bokstavleg forstand? Kven deit ;)) og eg ELSKAR dei!
Eg lagar meg "blingsar":
opsie
salatblad
tomat
agurk
paprika
god feit ost
SPRØSTEIKT BACON på toppen
og deretter ein opsie på toppen...
HERLIG!!!!
Smugspiser sa for siden:
Den blingsen der SKAL proves!! Hørtes skikkelig bra ut!
periodeslanker sa for siden:
En god variant til egg og baconfrokost er å lage den som eggerøre med stekte baconbiter blandet oppi. Har også oppi masse fetaost med soltørket tomat eller chilli (Kybos - 0 karber). Lager en stor posjon for den er like god kald, så har man kjapp mat i kjøleskapet. Kanongodt og enkelt.:)
Konkelimonke sa for siden:
Jepp, anbefalast på det sterkaste! Eg vart skikkelig imponert over at smaken var så lik "bakeri/konditori-rundstykke" :D (veit ikkje kvifor eg lengtar etter bakeri/konditori-rundstykke... eg et jo aldri rundstykke på bakeri/konditori.... haha!)
Enjoy! :D
Edlih sa for siden:
Syns ooopsi-rollene var forferdelige barf Her går det for det meste i kavlioste-"kjeks" til frokost :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.