< Tilbake til oversikten

Oversikt over nettsider som tilbyr alternativ mat o.l.?

Idarull sa for siden:

Hei jeg er ny her, men lurte på om dere ville dele hvilke nettsider og eventuelt butikker dere handler fra?

Takk! :D

kennygirl sa for siden:

www.netrition.com har mange lavkarboprodukter, men husk at det blir toll dersom du handler for over 200 kr (til gjengjeld er det mye billigere enn i norge så en får mye for 200)
glutenfritt.no har en del bakevarer (fiberhusk o.l) Rask levering! Helsekosten der jeg bor har dårlig utvalg, så jeg handler endel her :)

Idarull sa for siden:

okei takk! helsekosten er kjempedyr :O

rariteten sa for siden:

[url]www.kinsarvik.no[/url] bruker jeg en del :)

emilia sa for siden:

iherb.com!
Bruk koden NEB207 første gang du handler, så får du 5 dollar i rabatt!
Frakt er kun 4 dollar dersom du holder deg under 3 lbs (1360 gram).
Genial side jeg bestiller MASSE fra! Cocosa, stevia, sukrin, yaconsirup, agavenektar, palmesukker, kakaopulver, hempfrø ... you name it! :)

Idarull sa for siden:

Jeg har snust på den supermaten litt. Yacon og sånt. Pluss frukt og grønt. Lever du raw Emilie?

emilia sa for siden:

Jeg lever ikke 100 % raw, men tilsetter litt raw/supermat i kosten min. Jeg er ganske hekta, men det er jo nesten umulig å gjennomføre med mann og barn og en travel hverdag. Jeg lager mye raw godteri og smoothies/juice, og er opptatt av å spise råkost/salat til maten.

senorita sa for siden:

Oppskrift på raw godteri? :D

Idarull sa for siden:

Siljesreise.com har mye fint jeg vil prøve ut! Fristende bilder og sjokoladeoppskrifter :) vil også ha litt raw/supermat inn i kosten, men ikke enda. Har god tro på den såkalte supermaten!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.