Timona sa for siden:
Så at de hadde fått inn denne på Kiwi, et stort beger med 3,3 kh pr 100g.
Er denne ferdig blandet, klar til bruk? Smaker den godt?
Timona sa for siden:
Så at de hadde fått inn denne på Kiwi, et stort beger med 3,3 kh pr 100g.
Er denne ferdig blandet, klar til bruk? Smaker den godt?
Ferskenbeinet sa for siden:
det spørs om du liker konsistensen da! Jeg pleier å blande med litt fløte, evt ha i noen bær. Få brekninger av konsistensen sånn den er i boksen!
Timona sa for siden:
Huffda, hørtes ikke helt fristende ut hehe. Blir vel litt mye karber med bær, men sikkert greit som en raskt måltid engang iblant :)
Ferskenbeinet sa for siden:
Det er mange som liker den sånn den er altså! En får uansett et mer balansert måltid av å tilsette fløte!
Hm, ser plutselig at du skriver "skyr naturell smoothie" i overskriften, jeg har uttalt meg om vanlig skyr altså. Har ikke hørt om noen ny smoothie versjon?
Yonah sa for siden:
Det står smoothie utenpå noen av de, det betyr bare at det er oppskrift på smoothie under lokket.
Den heter bare skyr naturell. God å blande med fløte, evt litt søtning eller vaniljedråper og ha på noen bær.
Trulte67 sa for siden:
Når man blir vant med Skyr naturell, så vil vanlig frukt-yoghurt ble veeeeldig søtt! Jeg spiser Skyr med søtstoff og vaniljepulver, eller litt syltetøy med lite karbo.
christine76 sa for siden:
Jeg synes at skyr naturell er veldig god som den er med litt hakkede valnøtter oppi.
Timona sa for siden:
Det er ikke vanlig skyr, men en større boks hvor det står smoothie på.
Prøvde den i dag og den er IKKE ferdig klar til bruk, og det står oppskrift i lokket som Imse sier.
Jeg tok 3-4 ss med skyr smoothie, 1 skvett fløte, 4-5 jordbær, 1 egg, 1 skvett vann, litt sukkrin et egg.
Ble deilig og fyldig jorbærsmoothie.
Men konklusjonen blir at når man må blande den med så mye, kan man egentlig klare seg fint uten :rolleyes:
christine76 sa for siden:
Joda, den er klar til bruk, jeg foretrekker den fremfor de med søtning og bær
Timona sa for siden:
Nå er jeg litt flau :o
Det står jo skyr naturell på boksen, og smoothie oppskrifter på lokket. (som også Imse nevner i tråden) Jeg trodde det dreide seg om en ny ferdig smoothie skyr, men det er jo bare skyr naturell.
Jeg får skylde på varmen :o
Idarull sa for siden:
kjøpte Skyr Naturell i dag og hadde i eplesyltetøy og kanel, det var snacks.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.