< Tilbake til oversikten

KnutteLOFF!

#201

LilleMill sa for siden:

Hvor stor er den pakken til 60 kr? Jeg betalte 104 kr for 1 kg.

Skal prøve å bake loff nå :)


#202

LilleMill sa for siden:

Jeg har ikke store forhåpninger til denne loffen. Deigen min er som gummi. Men skal nå heve og steke den for det.



#204

Biggie Small sa for siden:

Interessante forsøk dere har :)

Jeg lurer på hva gjæren spiser for noe for å heve som den gjorde i trådstarters innlegg, er ikke mye karbohydrater i hverken gluten eller soya da. Og blir smaken egentlig noe, når den ikke får utvikle særlig av alkoholer og CO2? Bruker dere bakepulver i deigen også?

Min erfaring er at å bruke mer enn 50% glutenmel i en brødopskrift gjør den i overkant for "gummi" som forsterker seg etter en dag eller to.

Hvis man kommer fra loff/full karbo verden, og er kritisk til smak vil denne "loffen" holde mål eller er det mer "med mye smør på" type brød?

Mvh
BiggieS


#205

Kanutten sa for siden:

Fant dette på nettet:

Pluss denne gamle tråden her fra lavkarbo.


#206

Ferskenbeinet sa for siden:

jeg syns absolutt den holder mål som vanlig loff altså. Den blir så luftig at det er omtrent som kjøpeloff! Jeg har ikke prøvd å la den ligge i flere dager, pleier å ta opp av fryseren å ha i brødristeren.


#207

Biggie Small sa for siden:

Såpass har jeg fått med meg i løpet av mine mange bakekvelder, men at glutenen gir bindeverket betyr ikke at den utvikler gjæren, det er det kun karbohydrater som kan gjøre (dvs. gjær trenger karbo for å gjære).

Men de 20 som jo er i glutenmel ser jo ut til å ha fungert, det holder kanskje hvis man har mye gjær i? Men smaken da?

Mvh
BiggieS


#208

Victory sa for siden:

Prøv og bak, så vet du det plutselig! ;)
Jeg syns den var god som toast...


#209

Biggie Small sa for siden:

Jeg har div. opskrifter med ca. 100 gr. glutenmel (ligger under brød-link), så har jo prøvd men har alltid lagt til ca. 100 gr. med vanlige meltyper for å få ordentlig gjæring og smak.

Får ekspimentere videre og se, soyamel er ikke aktuelt for meg siden den er advart mot av mange og i noe av forskning.

Holder på med kokosmel (fra butikk) som gir lyst brød, og kommer med en ny oppskrift snart :)

Mvh
BiggieS


#210

LineJM sa for siden:

Eller dyppe ristede staver med smør på i bløtkokt egg. NAM!


#211

katten sa for siden:

Er det noko ein kan bytte ut glutenmel med?
Høres ut som noko eg ikkje skal ha, sea det heiter glutenmel.
Eg skal jo ikkje ha gluten :)


#212

Kitt sa for siden:

Mer soyamel, kokosmel, mandelmel? Og litt ekstra fiberhusk?
Har ikke prøvd, men det går da an å prøve!:)


#213

Ferskenbeinet sa for siden:

Hm men vil det heve noe da når ikkje gjæren har noe å spise?


#214

katten sa for siden:

Pizzabunnen min som er av egg og kalvi naturell ost hever seg veldig.
Så det går jo ann å prøve med mandelmel og evnt litt jyttemmel/glutenfritt mel...

Skal teste det idag :)


#215

mam sa for siden:

Jeg ville også anbefalt glutenfri brødbakst. Det har høyere karbohydratinnhold enn glutenmel, tror jeg. Du får beregne karbohydratinnholdet ut ifra det som står på pakken. Jeg vet heller ikke om du kan bruke gjær, de fleste glutenfie bakstpakker har oppskrifter på baksiden, så du skulle få en pekepinn der.

Dette var en sabla god oppskrift å bruke for meg. Jeg tenkte straks på å tørke noen brødskiver og male de, slik at jeg får noe å bruke til panering og gratenger. Hjemmelaget fiskegrateng.... mmmmmmmmm! :D


#216

katten sa for siden:

Ja det har det. Men fer prøve meg fram :)
Kan bruke gjær til glutenfri bakst. Gjer det heile tida :)

Brukte forresten knust bacongull på fiskegratengen! Mmmmmm, det var utrolig godt. Men må varmast oppatt anten i steikepanne eller i steikovnen. I mikroen vart bacongullet mjukt. Men det smakte like godt som brødrasp.


#217

pillann sa for siden:

Er glutenmel og glutenfritt mel det samme? :$ Og hvor kan jeg finne glutenmel og soyamel?


#218

Kitt sa for siden:

Glutenmel er det motsatte av glutenfritt mel! Det inneholder stort sett bare gluten!:p
Helsekost- butikkene har som regel alt sånt!


#219

angel82 sa for siden:

dere varmer rømme,kulturmelk og vann, altså den varianten dere velger? for kaldt så dreper du vel gjæra?


#220

Vettel sa for siden:

Har nå prøvd meg på oppskrifta på 1 side, den til kanutten.

Konsistens, utseende= skremmende lik vanlig brød. (mer surdeigsbrød, enn loff)

Men smaken.... vet ikke om det er soyamel eller glutenmelet som gir en litt spesiell lukt/smak... Ikke direkte vond, mer spesiell!

Har det noe å si at det er "vetegluten"? Var det den svenske helsekostbutikken hadde inne. Fant ikke noe på ica butikken, dessverre!

Min mann mente jeg kunne redusere på glutenmelet, og tilføre bakepulver, da det lever på noe annet enn karbohydrater, som gjær gjør.

Kanskje tilsette ulike frø, som linfrø, solsikke, etc.


#221

Fredrikke07 sa for siden:

Lurer bare på hva som ble den beste oppskriften av alternativene i denne tråden? loff og reker frister veldig:p:p!


#222

Kanutten sa for siden:

Har ikke anelse, for jeg lager den nå etter hva jeg har i huset.. :o
Men skulle jeg følge en oppskrift ville jeg ha fulgt Lisbeths variant. :ja: Ho er ei kløpper dame!


#223

Fredrikke07 sa for siden:

Ok, takker:)! Da blir det loff i kveld:D:p!


#224

Fredrikke07 sa for siden:

Ble jo helt nydelig jo:D:p:D! hurra for denne oppskriften:D!


#225

Kanutten sa for siden:

Hmmmm, kan du legge ut den oppskriften du brukte??

Vil gjerne fornye meg! :lol:


#226

Fredrikke07 sa for siden:

Tok utgangspunkt i din første variant jeg, ettersom det var de ingrediensene jeg hadde. Brukte

100 g. glutenmel
100 g. soyamel
1/2 ss husk
1/2 pakke tørrgjær
1,5 dl vann til å røre ut gjæren i
1,2 dl fløte
2 ss smeltet smør
1/2 ts salt

Luktet litt rart til å begynne meg, men ble mer og mer borte ettersom loffen stekte.
perfekt konsistens å bake med synes jeg!

Kanskje jeg skal prøve med kryddersmør neste gang?:)

Hevet det tre kvarter på 40 grader i ovnen. ble dobbel størrelse.


#227

Orkide sa for siden:

Mulig noen har gjort dette før, men i går laget jeg foccacia brød av denne loffen.

Jeg gikk etter den orginal oppskriften.

Helte en del olivenolje i en firkantet form og trykket deigen ut i formen
Helte så mer olje over deigen, ca 3 ss, og strødde lit fingersalt over.

Det ble kjempe godt, og de som smakte det ble veldig inponerte.


#228

Anitave sa for siden:

Ser dere bruker Glutenmel.

Gubben var på Meny og han fant bare glutenfritt mel og vanlig mel.
Ingenting der som het Glutenmel.
Han fant Soyamel og alt det andre...

Så hvor får jeg kjøpt Glutenmel eller er det glutenfritt mel dere bruker?
Håper jeg slipper å dra helt inn til byen på helsekosten.......


#229

Kitt sa for siden:

Må nok i en helsekost, gitt! Og ring dit på forhånd og forklar ordentlig hva du skal ha. Ikke alt de har inne til en hver tid!:p


#230

sylwester sa for siden:

Dere skriver at brødene ikke holder seg så godt, dvs. at det blir litty seigt.Hvordan er det å skjære i skiver og ha i fryseren. Dvs. kan det fryses? Skummelt å ha loff så lett tilgjengelig syns jeg :)


#231

Kanutten sa for siden:

Tror jeg må bake en ny runde for å ha til ostefunduen min. :sikle:

Jeg har frosset den i skiver mange ganger, tatt opp og tinet i brødrister. Masse smør oppå etterpå... :sikle:


#232

Anitave sa for siden:

Var redd for det ja...

jaja, da får jeg ta det neste gang jeg er i byen en gang.


#233

marjusen sa for siden:

blir dette brødet litt vått inni? hvis du rister det, blir det ordenlig sprøtt da?


#234

Kanutten sa for siden:

Det er ikke vått inni, det er vanlig loffaktig inni. Men det er ferskvare. Må spises tvert eller fryses.


#235

marjusen sa for siden:

Okej. Tenkte å fryse ja, så tine det i brødristern;) hehe

Men hvilken oppskrift er det egentlig som er gogo nå a? Er det fortsatt den på forsiden, eller har det blitt forbedringer som jeg heller burde satse på? Ser det ligger mange forsøk i denne tråden, og jeg er mindre, eller mer forvirret;)


#236

Kanutten sa for siden:

Jeg vet ikke jeg, jeg bare putter oppi det jeg har.. Du får spørre de andre..Den siste er som oftest den beste. :ja:


#237

marjusen sa for siden:

hehe, såpass ja. Er ikke sååå dreven på kjøkkenet jeg da. Så må nesten ha en oppskrift jeg følger veldig nøye;)


#238

Idamor sa for siden:

Da har jeg min loff i ovnen. Den er klar om ca. 5 minutter :-) Jeg brukte oppskriften i det første innlegget. Men brukte ikke fiberhusk, og tok 2 dl fløte og 1 dl vann. Ellers det samme som sto i oppskriften. Lukter helt himmelsk!


#239

StineK sa for siden:

Disse oppskriftene har stått på listen over ting som skal prøves lenge, og i dag fant jeg ut at jeg skulle forsøke brødbakemaskinen. Fulgte denne oppskriften:

Mamma mente dette er "det beste lavkarbobrødet jeg har smakt". Og skorpen var nydelig. :D Takk til hele gjengen som har eksperimentert fram dette.

Det hevet ikke så veldig mye - kanskje var det brødbakemaskinens feil?


#240

marjusen sa for siden:

Er vel ikke så mye heve her, ettersom glutenmel ikke hever. Litt usikker på bakemiksen, men det er jo heller ikke egg her. Så er nok derfor dette ikke hever.


#241

Fredrikke07 sa for siden:

Vel, hos meg har loffen hevet seg hver gang på grunn av nettopp kombi av glutenmel og gjær!


#242

Ferskenbeinet sa for siden:

Er det noe som hever så er det glutenmel! En kan bruke litt av dette i vanlig bakst også, akkurat for å få det til å heve mer! ;)


#243

marjusen sa for siden:

Ah, beklager, da er det jeg som har missforstått. Har alltid litt problemer med dette gluten, glutenfritt osv. Mente glutenfritt heva veldig bra, og derfor gluten ikke heva. hehe

beklager det jeg skrev over da...


#244

sylwester sa for siden:

Lurer fremdeles på om noen av dere har forsøkt å fryse loffene sine i skiver. Blir de bra når de er tint?


#245

littleme sa for siden:

Jeg laget nettopp brødet, og det heva til ca dobbelstørrelse når jeg heva det i ovnen på 40 grader, men når jeg stekte det ble det jo ikke noe større i det hele tatt? Ser skikkelig mislykket ut, og formen er jo ikke halvfull engang :/

Noen som kan skrive en trinn for trinn oppskrift? Jeg er totalt blåst på baking. Sikkert gjort noe kjempegrunnleggende feil. :/


#246

Tea70 sa for siden:

Hjelp!!
Nå har jeg prøvd å bake denne her to ganger, men deigen vil jo ikke heve :(


#247

Fredrikke07 sa for siden:

Hm...vanskelig å si når jeg ikke vet hva du gjør.. Men jeg rører ut gjøren i finger-lunkent vann først, kanskje det kan hjelpe? Setter deigen til heving på varme fliser på gulvet, i en bolle med plast selvsagt, he, he.


#248

Tea70 sa for siden:

Første gangen rørte jeg ut gjæren i vann, og satte deigen til heving på svak varme i ovnen. På andre forsøk dobla jeg mengde gjær og blandet den med det tørre. Heva kanskje 2mm :-(


#249

Kanutten sa for siden:

Bruker du glutenmel?? Og gjæra må røres ut i passelig varmt vann. Og det andre du tilsetter må ikke være for kaldt.


#250

GULLFISK sa for siden:

Skjønner ikke noe, mitt brød hever nesten ikke. Brukte en halv pose tørr gjær...


#251

Tea70 sa for siden:

Brukte glutenmel og bakemiks


#252

Havrepåsan sa for siden:

Jeg prøvde denne oppskriften. God på smak, samt crispy og deilig skorpe. Det eneste "minuset" var konsistensen; den var litt "gummiaktig" og tørr kanskje? Antar det er glutenmelet som gjør dette? Finnes det noen gode alternativ som gjør det mulig å kutte ned på mengden glutenmel? Alt annet enn soyamel :p


#253

leliel sa for siden:

Da står mitt brød i ovnen, er veldig spent :) Gikk ut i fra den oppskriften som stod helt først. Håper det blir godt og vellykked!


#254

Ildern sa for siden:

Noe å lage til helgen. :)


#255

leliel sa for siden:

Nå er brødet ferdig, og endelig et lavkarbo brød jeg fikk til, og som smakte godt :) I feel saved!!


#256

marjusen sa for siden:

Hvilken oppskrift brukte du?


#257

leliel sa for siden:

Jeg brukte den første :) Brukte smør i steden for olje, og ellers alt som det står der :D


#258

Grolla sa for siden:

Dette må prøves til påske :)

Flinkinger :D


#259

Minnepinna sa for siden:

Hurra! Nå står KNUTTEloffen og hever - og den gjør det - hever altså - i motsetning til loffen i går som gikk rett i søpla. Flat sak som smakte pyh! Nå gleder jeg meg til å smake.:rolleyes:


#260

Labomba sa for siden:

Helt utrolig hvor godt detta brødet er.
Jeg lager hamburgerbrød med sesamfrø, pølsebrød også med litt sesamfrø, rundstykker og selvfølgelig loffen som jeg elsker.:)
Jeg har også laget ett pannebrød der jeg tilsatte 3 fed hvitløk og litt fersk persille og masse olivenolje. Utrolig godt til suppe eller tzatziki.:)

Tusen takk foe en amazing oppskrift.:D


#261

Grolla sa for siden:

Hvordan lagde dere deigen? I maskin eller for hånd? Min står til heving, men plagdes litt med å få den til å holde helt sammen....


#262

Shamu sa for siden:

Takk for oppskrift.
Når bare helsekosten får glutenmel inn igjen, en eller annen gang... så skal jeg teste! :-)


#263

Labomba sa for siden:

:pBakte loffen i sta, og den er jo helt nydelig!!
MEN den ble huge!! Helt koloenorm!!!!!!

koloenorm maximus knutelofficus!!

Får desverre ikke lastet opp bildet her, så jeg måtte legge det i albummet mitt. Sjekk hvis du tør.:D



#265

Labomba sa for siden:

Hadde ikke fiberhusk, så det var nok ikke det som gjorde den seig? Min var nemlig også seig. Brukte JBK, bakepro og gluten mel.


#266

littleme sa for siden:

Labomba, vil du skrive opp hvilken oppskrift du brukte og fremgangsmåte for idioter? :D


#267

Labomba sa for siden:

Jeg brukte oppskriften over, men bytta ut melka med vann og fløte 1/3 vann og 2/3 fløte, og hadde JBK i stedet for fiberhusk. Den ble som du seg svær da:p Brukte nok litt væl møe gjær kanskje...


#268

nybegynnerpus sa for siden:

Nå er jeg ganske fortvilet her. river meg i håret
Skulle kose oss med loff og reker, men skjønner ikke hva jeg gjør galt med denne loffen!

Forsøk nr.1:
Fulgte oppskriften på forsiden.
Blandet alt det tørre.
Tørrgjæren rørte jeg ut i lunkent vann.
Tilsatte temperert smør og vann m/gjær i det tørre.
Rørte om litt og rullet deigen til en pølse og la i brødform.
Satt til forheving i ovnen(ikke varmlufts ovn) på ca.40 grader i 40 min.

Brødet hevet seg fint og resultatet så lovende ut. MEN, her starter nedturen...
Jeg satte ovnen på 200 grader og lot brødet stå i ovnen.
Stekte det i ca. 45min.

Sluttresultatet ble at brødet klappet sammen(HVORFOR?) og ble knapt 2,5-3 cm tykt. Rett i søppla.

Min bønn; Er det noen som kan være så snille å gi en forklaring på hva som går galt? Hva gjør dere med gjæren? Forhever dere i eller utenfor ovnene? Jeg har ikke maskin så bruker hendene, elter dere lenge for hånd?

Vil så gjerne få til denne loffen, rekene venter...

Forsøk nr.2 er i gang med hevinga allerede, men noen kloke ord om bakst og detaljert beskrivlese hadde hjulpet meg i hvertfall.


#269

Shamu sa for siden:

Hvordan gikk forsøk nummer 2? JEg har enda ikke prøvd dette brødet, men skal til helgen tenker jeg.


#270

MariaB sa for siden:

abbonerer på denne til senere jeg ;)


#271

nybegynnerpus sa for siden:

Det så lovende ut hele tiden mens jeg hevet det, men ca.10 min ut i steketiden klappet brødet, nok en gang, sammen :( Jeg stekte det ferdig, og det var utrolig godt på smak selv om det ble flatt, og så bedre ut enn 1. forsøk :)

Ser flere her inne skriver man trygt kan bruke 1/2 pk tørrgjær, men tilsvarer ikke 1pk tørrgjær, 12-12,5 gram slik oppskriften sier? Jeg bruker 1 pk tørrgjær på oppskriften på forsiden. Bruker jeg da for MYE ??

Prøver iGJEN i kveld, da blir det forhåpentligvis loff, kanelsnurrer og rundstykker. Reiser bort på hytta i helga serru, å hadde vært godt å ha noe å kose seg med :)

Noen som har tips til annen søtning i slik bakst (som stekes) enn stevia?
Vil ikke at det skal ha så voldsomt med bismak, har både natreen i flytende og pulverform, splenda, sukrin og sukrin melis i hus :)


#272

Labomba sa for siden:

Jeg blander natreen og sukrin, funker bra for meg:p


#273

Rosalille sa for siden:

Deigen min ville ikke heve! Tok utgangspunkt i varianten under, men byttet ut soyamel med soyaprotein (leste et annet sted at det gikk fint?) Eller er det kanskje derfor den ikke ville heve?:confused: Syns heller ikke deigen ble så veldig "deigete", kanskje jeg burde hatt mer væske?


#274

LIBBA sa for siden:

Jeg også :)


#275

Kamilla sa for siden:

Tusen takk for en herlig oppskrift! :D Dette har jeg virkelig savnet!


#276

marjusen sa for siden:

Kunne virkelig tenkt meg å prøve KNUTTEloffen, men aner ikke helt hvem oppskrift jeg skal bruke;)

Er det noen forslag på hvem jeg burde velge?



#278

marjusen sa for siden:

Hehe, jeg er spent på min versjon her. Tror jeg har gjort noe feil. Min heva ikke en tøddel på 1 time, men men. Står til steking nå. Tipper det blir gummi.

Jeg tok følgene:

100 gram glutenmel
30 gram mandelmel
20 gram kokosmel
15 gram sojamel
1/2 SS fiberhusk
1 ts salt
60 gram smør
2 dl fløte + 1 dl vann

Smurte den på toppen med egg og strødde over litt valmuefrø:)

Marius


#279

marjusen sa for siden:

Hmm, da var min ferdig. Hovedproblemet er at den ble for lav. Også er det noen rare smaker. Det smaker jo ikke vondt, men veldig rart. Hehe

Kan være sojamelet som gjør det. Tenkte å prøve engang til i morra helt uten sojamel:)

Marius

EDIT: Også ble det vått inni, noe ALLE lavkarbobrødene mine blir. Men mistenker at 3dl veske + smøret ble litt for mye


#280

Fredrikke07 sa for siden:

Har nå bakt meg et helt nydelig brød/loff! Tok utgangspunkt i orginaloppskriften. Byttet ut soyamelet med pofiber og litt av glutenmelet med bakepro. Brukte smør og reduserte mengden fiberhusk til en kvart ts. Penslet med vann, stekte på 185 grader til det var gyllent.
Det ble bare helt herlig, konsistens og utseende også;)!

Mye bedre enn vanlig brød eller loff. Sikkert godt med krydder i og stekt i smør:p!


#281

waiter sa for siden:

Hei! Starter på min andre uke med lavkarbo nå, så er forholdsvis ny i gamet! Skulle prøve meg på denne loffen, men hadde ikke glutenmel. Bytta det ut med sesamfrø og brukte bakepulver i stede. Brukte fløte i stede for vann, og en liten dæsj ekstra med vann ettersom deigen ble veldig "tykk". Har dette i ovnen nå, har vel hevet en cm kanskje? Skulle dette i teorien funke? :confused:

Det begynner å lukte spennende, men det har stådd i 30 min nå og føles nesten litt vått inni når jeg tar på det? Kanskje det bare må stå litt lengre?

er ny, så føler meg fortsatt litt dum som et brød...... høhø :D


#282

Kathja sa for siden:

testet denne ,loffen så himmelsk ut,men smaken var ikke god desverre


#283

pillann sa for siden:

Nå har jeg ikke lest gjennom alle innleggene, for er en del, men lurer på om dette brødet smaker som brød? Noen skriver at konsistensen er loffaktig, men smaker det sånn "proteinbrød"? Synes oppskriften fra en bok jeg har der jeg bruker soyaprotein ikke er spesielt god, men den er heller ikke brød aktig, mer svampete. Brekker meg :p Brødet ser jo sinnsykt godt ut, men hva smaker det sånn cirka?:)


#284

Kanutten sa for siden:

Det smaker som loff så lenge du spiser det nystekt. Hvis du lagrer det blir det gummiaktig. :ja:


#285

pillann sa for siden:

Og når en rister det hvis det er fryst ned nystekt?? :-)


#286

Kanutten sa for siden:

Det har ikke jeg smakt! :lol: Men jeg vil tro det er godt!


#287

Benzo sa for siden:

Noen som har forøkt å lage focaccia av denne deigen?


#288

elien sa for siden:

Ser det ikke er en helt ny tråd, men kan det være at det ikke hevet seg pga mangel av gjær, eller har du bare glemt å skrive det på :)

Elin


#289

Bonitta sa for siden:

Jeg har laget denne hovedoppskriften, og jeg synes det blir for gummi-aktig. Er det glutenmelet?
Og Soyamel gir en ganske ufyselig bismak på bakverket, det har jeg erfart gjennom masse oppskrifter her.


#290

Kanutten sa for siden:

Det er glutenmelet som lager det litt gummiaktig. Da er det bare å redusere på glutenmelet og prøve en gang til. Jeg tror Lisbeth kom frem til en variant som ikke er gummiaktig. Jeg baker dette uten oppskrift så jeg kan dessverre ikke si hvor mye gluten jeg bruker. kanskje bare et par ss??


#291

Mariann S sa for siden:

Har baka dette brødet i dag, sånn er min versjon:
[LEFT]130 gram glutenmjøl
60 gram ketolyse bakemiks
15 gram linfrø
20 solsikkekjerner
1 ts seltinsalt
1 pk tørrgjær
2 dl fløte
0,5 dl vatn
50 gram smør

Heve ikkje så veeeldig godt, men eg trur kanskje det var fordi eg ikkje knadde det noke særlig. Men litt heva det, og det vart knallgodt :)

[/LEFT]

#292

LibraGirl sa for siden:

Ble rimelig forvirra av å lese i denne tråen, fant liksom ikke ut hva som
egentlig var den oppskrifta der de ble gode :P

Mariann S; Hvordan oppbevarer du dette? Kan det fryses? :)


#293

Mariann S sa for siden:

Eg oppbevarte det eg ikkje hadde i frysaren på benken. Vart veldig tungt og hardt i kjøleskapet.
Går fint å fryse, i skiver med mellomleggspapir.
mitt brød heva ikkje so godt som nokre av dei andre gjorde, so det var litt kompakt.
Og derfor var det best å riste brødet. Men også heilt greit som ei tynn skive med pålegg.
Eg kjem til å prøve det igjen :)


#294

Mariba sa for siden:

Noen som har prøvd dette på ketolyse?


#295

sylwester sa for siden:

Går sikkert så lenge en ikke tar så stor porsjon, men på ketolyse er det jo bedre å bruke de karbohydratene på grønnsaker siden det er så lite å gå på.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.