< Tilbake til oversikten

Morgengave til brudgom! HJELP!

ingunnsj sa for siden:

Hei og hå, jeg trenger hjelp!

vi gifter oss i august og har bestemt at vi skal kjøpe gaver til hverandre.. Dessverre er ikke dette så lett! Forloveden min har ingen store interesser, er bare litt datainterressert, liker elektronica-musikk og spiller litt playstation. Han har ingen lidenskaper, er ikke en "ut i naturen"-mann, og er heller ikke noe særlig interressert i biler, båter, fly, osv. Han går heller ikke med smykker. Han er en fantastisk og morsom mann, som jeg gleder meg til å være sammen med resten av livet, men veldig vanskelig å kjøpe gave til!

Noen som kan hjelpe? Forslag til noe utradisjonell morgengave til mannen? Og som ikke koster mer enn et par tusen kroner?

camryn sa for siden:

ps3 konsoll
playstation spill
playstation duppeditter (ekstra håndkontroller etc)

gavekort hos ein datakjede
tegnebrett
programvare
(min gubbe spelar dataspel, ønskar seg gaming tastatur, headset, mus etc.)

Spesialutgåver av spill/musikk/bøker/tv-serier o.l.

armbåndsur
sykkel

Helgetur med ein kompis
Ei god flaske whisky
Gitar!
Ny telefon
Digitalkamera
Fiskestang

Dette er sånn ca mi liste over potensielle gaver til min samboer, han har heller egentlig ingen spesielle interesser og er vanskelig å kjøpe til. (anna enn at han spelar mykje data... men alt spill-relatert har han enten kjøpt til seg sjølv eller så velger eg feil. Men no skal han få ein ekte kopi av eit sverd i fra World of Warcraft til bursdagen :p)

Kanutten sa for siden:

Billetter til denne konserten til ham og deg! :heia:Vil dit jeg!!!

Carisma sa for siden:

Det skal visstnk være et sinnsykt show i tillegg til konserten også, så for noen med interesse for elektronika og data må jo det være et blinkskudd!

cillesnuppa sa for siden:

Min mann fikk bilder av meg;) Det var gave til meg i utdrikkingslaget;) Var da veldig glad jeg hadde gått ned disse kiloene, altså!

Kitt sa for siden:

Jeg kjøpte et par dyre, kule solbriller til min mann til den store dagen derpå for snart 15 år siden.:cool:
Det tok han nøyaktig 3 uker å miste dem, men meg har han da i det minste klart å beholde!;)

Greddy sa for siden:

Er det noe spesiell spill han spiller mye av? Eller er fan av?
I så fall kan du bake en bra grafisk kake med tema om favoritt spillet hans!
Det ville iallefall lett blitt solgt her hjemme i allefall.
Kaken hadde vist masse omtanke, effort, og ikke minst støtte (fordi han spiller), og sier mer enn en tilfeldig kjøpt vare.

whynn sa for siden:

fallsjermhopp..! ;D

Licota sa for siden:

Jeg vet at det er for mange en stor suksess å gi mannen sitt et fotoalbum med delikate og sensuelle bilder av seg selv, som morgengave. Noe helt privat, dere i mellom... :)

whynn sa for siden:

ja jeg har faktisk vært fotograf'n for ei som gjorde det... stor suksess ;)

Fofa sa for siden:

Om han er interessert i data og sånt, kanskje du kunne kjøpt en ipad?
Hvis han er veldig interessert i musikk, kan kanskje en Logitech Squeezebox være noe..den blir jo helst til boligen..kanskje ikke fullt så personlig.

Drømmepie sa for siden:

Jeg kjøpte slipsnål i gull med en liten diamant i og så ble bryllupsdatoen gravert inn bak :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.